Avidly nimetty HubSpotin korkeimmalle kumppanuustasolle
Avidly kertoi eilen lehdistötiedotteella, että yhtiö on nimetty markkinoinnin automaatio-ohjelmistoja kehittävän yhdysvaltalaisen HubSpotin Elite-tason kumppaniksi. Uudella Elite-tasolla on vain kuusi toimistoa maailmassa, mikä kertoo siitä, että Avidly on noussut viime vuosina tehtyjen yritysostojen ja rekrytointien kautta tärkeäksi kumppaniksi HubSpotille. Maailmanlaajuisesti HubSpotilla on kumppanitoimistoja yli 4200. Yhtiön liikevaihdon odotetaan ylittävän vuonna 2020 yli 800 MUSD, josta tietojemme mukaan noin kolmasosa syntyy partneriverkoston kautta.
Elite-tason kumppanina Avidly pääsee kehittämään HubSpotin palvelua tiiviissä yhteistyössä HubSpotin johto- ja kehitystiimien kanssa, mikä tuo arviomme mukaan kilpailuetua ja tunnettuutta Avidlylle erityisesti suurimmissa asiakkuuksissa. Odotamme Avidlyn Inbound-markkinoinnin palveluiden liikevaihdon nousevan kuluvana vuonna lähes 9 MEUR:oon ja vastaavan noin 1/3-osaa Avidlyn kokonaisliikevaihdosta. Yhtiöllä oli viime vuonna huomattavia kasvukipuja, minkä vuoksi sen tulostaso heikkeni. Vuoden alusta aloittaneiden uuden toimitusjohtajan (Jesse Maula) ja talousjohtajan tärkeimpinä haasteina tulee olemaan yhtiön tehokkuuden vahvistaminen, strategian kirkastaminen sekä tunnettuvuuden nostaminen.
Sisäänkirjautuminen vaadittu
Tämä sisältö on näkyvissä vain sisäänkirjautuneille käyttäjille