Ovaro Kiinteistösijoitus Oyj
Lehdistötiedote 26.6.2019 klo 17.00

Ovaro arvioi alihankintaverkostostoaan

Ovaro on ulkoistanut kiinteistöjohtamisen, vuokrauksen, isännöinnin ja emoyhtiön taloushallinnon palvelut. Yhtiö on irtisanonut pääosan palvelusopimuksista tarkoituksenaan loppuvuoden aikana rakentaa ajanmukainen ja tehokas toimintamalli yhdessä valittavien palveluntoimittajien kanssa. Tarjouksia pyydetään sekä nykyisiltä että uusilta palveluntuottajilta. Nyt arvioinnin kohteena olevat ulkoistetut palvelut muodostavat merkittävän osan Ovaro-konsernin hallinnon kustannuksista. Toimenpide on osa Ovaron saneeraus- ja kehitysohjelmaa, jossa tavoitteena on luoda Ovarosta normaali, hyvin kannattava kiinteistösijoitusyhtiö.

Lisätiedot:

Toimitusjohtaja Kari Sainio, p. 0400 209 147

Jakelu: Nasdaq, www.ovaro.fi, tärkeimmät tiedotusvälineet

Ovaro Kiinteistösijoitus Oyj invests in Finnish rental apartments and is traded on the main list of Nasdaq Helsinki stock exchange. In line with the strategy announced in 20.3.2018, the company decided to transform the REIT structure into an investment company in order to be able to invest more freely in other real estate sites than in rental apartments. In future, the company can also work as a project developer and constructor, as well as to increase the active rental unit and property trading.