Rush Factory julkaisi eilen Q3-tiedotteen, jossa yhtiö kommentoi sekä koko vuoden lipunmyyntiään että tuotekehitysputkessa olevien konseptien kehitysvaiheita. Yhtiön suurimman yksittäisen tapahtuman, COR:n, kysyntä kehittyi odotustemme mukaisesti konseptin elinkaaren lähestyvästä saturaatiopisteestä...
Inderes Premium
Tämä sisältö on vain Inderes Premium -käyttäjille.
Rush Factory
Rush Factory on vuonna 2015 perustettu yhtiö, joka kehittää, suunnittelee, markkinoi ja tuottaa kiertuepohjaisia elämys- ja tapahtumakonsepteja kotimaisille ja kansainvälisille markkinoille. Kiertuepohjaisuuteen perustuen yhtiön konsepteilla ei ole kiinteää sijaintia, kuten esimerkiksi perinteisillä aktiviteetti- ja sisäliikuntapuistoilla, vaan tapahtuma rakennetaan aina erikseen kulloisellekin tapahtumapaikalle. Rush Factoryn liiketoiminta on hyvin kansainvälistä ja suurin osa liikevaihdosta syntyy ulkomailta. Yhtiön suurimmat yksittäiset markkinaalueet ovat Iso-Britannia, Ranska ja Saksa. Yhtiön liikevaihto muodostuu tapahtumiin myytävistä pääsylipuista sekä tapahtumapaikkojen oheistuotemyynnistä. Yhtiön tunnetuin ja kaupallisesti menestynein tapahtumakonsepti on Color Obstacle Rush (COR) -väriestejuoksu.
Lue lisää yhtiösivullaTunnusluvut05.11.2019
2018 | 19e | 20e | |
---|---|---|---|
Liikevaihto | 2,9 | 4,1 | 5,8 |
kasvu-% | −29,03 % | 41,26 % | 40,92 % |
EBIT (oik.) | 0,3 | 0,9 | 1,2 |
EBIT-% (oik.) | 11,72 % | 23,10 % | 20,27 % |
EPS (oik.) | −0,10 | 0,31 | 0,38 |
Osinko | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Osinko % | |||
P/E (oik.) | - | 0,98 | 0,81 |
EV/EBITDA | - | - | - |