Koronaviruspandemian eteneminen ja voimaanastuneet viranomaismääräykset ovat langettaneet yhtiön H1:lle suunniteltujen tapahtumien ylle äärimmäisen uhkaavan pilven. Poikkeuksellisen korkeasta epävarmuudesta ja tilanteen muutosnopeudesta johtuen myös H2:n tapahtumakiertue on yhtiön hyvästä toimintakyvyst...
Inderes Premium
Tämä sisältö on vain Inderes Premium -käyttäjille.
Rush Factory
Rush Factory on vuonna 2015 perustettu yhtiö, joka kehittää, suunnittelee, markkinoi ja tuottaa kiertuepohjaisia elämys- ja tapahtumakonsepteja kotimaisille ja kansainvälisille markkinoille. Kiertuepohjaisuuteen perustuen yhtiön konsepteilla ei ole kiinteää sijaintia, kuten esimerkiksi perinteisillä aktiviteetti- ja sisäliikuntapuistoilla, vaan tapahtuma rakennetaan aina erikseen kulloisellekin tapahtumapaikalle. Rush Factoryn liiketoiminta on hyvin kansainvälistä ja suurin osa liikevaihdosta syntyy ulkomailta. Yhtiön suurimmat yksittäiset markkinaalueet ovat Iso-Britannia, Ranska ja Saksa. Yhtiön liikevaihto muodostuu tapahtumiin myytävistä pääsylipuista sekä tapahtumapaikkojen oheistuotemyynnistä. Yhtiön tunnetuin ja kaupallisesti menestynein tapahtumakonsepti on Color Obstacle Rush (COR) -väriestejuoksu.
Lue lisää yhtiösivullaTunnusluvut02.04.2020
2019 | 20e | 21e | |
---|---|---|---|
Liikevaihto | 4,0 | 2,8 | 4,1 |
kasvu-% | 39,34 % | −30,48 % | 46,97 % |
EBIT (oik.) | 0,3 | 0,1 | 0,3 |
EBIT-% (oik.) | 7,65 % | 3,91 % | 7,99 % |
EPS (oik.) | 0,12 | 0,02 | 0,09 |
Osinko | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Osinko % | |||
P/E (oik.) | 24,38 | 16,00 | 3,51 |
EV/EBITDA | 14,07 | 1,90 | 0,41 |