Etsi

Oriola Oyj:n pörssitiedote 3.2.2020 klo 9.00

306 960 Oriola Oyj:n A-osaketta muunnettu B-osakkeeksi

Oriola Oyj:n yhtiöjärjestyksen 3§:n nojalla 306 960 A-osaketta on muunnettu 306 960 B-osakkeeksi. Muunto on merkitty kaupparekisteriin 3.2.2020. Muuntamisen jälkeen yhtiöllä on A-osakkeita 55 127 313 kappaletta ja B-osakkeita 126 358 900 kappaletta. Osakkeita on yhteensä 181 486 213 kappaletta, ja osakkeiden kokonaisäänimäärä on yhteensä 1 228 905 160 ääntä.

Oriola Oyj

Petter Sandström
lakiasiainjohtaja

Petter Sandström
lakiasiainjohtaja

Jakelu:
NASDAQ Helsinki Oy

Julkaisija:
Oriola Oyj
Orionintie 5
www.oriola.com

Oriola keskittyy lääkkeiden vähittäis- ja tukkukauppaan. Yhtiö toimii tehokkaana ja luotettavana kanavana lääkevalmistajien ja kuluttajien sekä potilaiden välillä Pohjois-Euroopassa. Oriolalla on pitkä kokemus ja vahva markkina-asema sekä Suomen että Ruotsin lääkemarkkinoilla. Markkinaosuus Suomen lääkkeiden tukkukaupassa on hieman alle 50 prosenttia ja Ruotsin lääkkeiden tukkukaupassa hieman alle 40 prosenttia ja vähittäiskaupassa noin 20 prosenttia.

Oriolan sijoittajasivut