Etsi

Adapteo Oyj Pörssitiedote 2.7.2019 klo 15:40 CEST

Seuraavassa taulukossa esitetään Euroclear Finland Oy:n ylläpitämässä osakasluettelossa 1.7.2019 olleet Adapteo Oyj:n ("Adapteo" tai "Yhtiö") kymmenen suurinta osakkeenomistajaa omistuksineen.

Osakkeenomistajat Osakkeiden Prosenttia osakkeista ja äänistä
osakkeet yhteensä
Muut osakkeenomistajat 12 382 532 27,71
Yhteensä 44 682 697 100

Lisäksi Adapteon EQT Fund Management S.à r.l:ta saaman tiedon mukaan EQT Public Value Investments S.à r.l omisti 28.6.2019 yhteensä 5 800 018 Cramo Oyj:n ("Cramo") osaketta, mikä vastasi 12,98 prosenttia Cramon kaikista osakkeista ja äänistä. EQT Public Value Investments S.à r.l:n omistus Adapteossa perustuen edellä mainittuun omistukseen Cramossa on 5 800 018 osaketta, mikä vastaa 12,98 prosenttia Adapteon kaikista osakkeista ja äänistä.

Perjantai 28.6.2019 oli viimeinen kaupankäyntipäivä, jolloin oikeus jakautumisvastikkeeseen sisältyi Cramon osakkeeseen ja sen hintaan. Adapteon osakkeilla on 1.7.2019 alkaen käyty kauppaa Nasdaq Tukholman päämarkkinalla. Tilanteessa, jossa Cramon osakkeenomistaja on myynyt osakkeensa, mutta kauppaa ei ole selvitetty ennen jakautumisen täytäntöönpanopäivää (30.6.2019), oikeus jakautumisvastikkeeseen on Cramon osakkeen ostajalla ja jakautumisvastike siirretään tämän arvo-osuustilille yhdessä ostettujen Cramon osakkeiden kanssa kun kauppa on selvitetty. Normaalissa pörssikaupankäynnissä kauppojen selvitysaika on kaksi pankkipäivää, ja näin ollen 28.6.2019 Cramon osakkeella tehdyt kaupat näkyvät Adapteon osakasluettelossa 2.7.2019.

Tiedot suurimmista osakkeenomistajista ovat nähtävillä myös Yhtiön verkkosivuilla.

Adapteo is a leading Northern European provider of modular space solutions. We operate in Sweden, Finland, Norway, Denmark and Germany. Adapteo is a new brand with over 30 years of experience, born from the acquisition of Nordic Modular Group and the demerger from Cramo. We offer premium modular space solutions to schools, daycare centers, offices, accommodation and events for temporary and permanent needs. In 2018, Adapteo’s pro forma net sales were EUR 221 million.