Adapteo Oyj Pörssitiedote 29.10.2019 klo 17.40 CET

Adapteo Oyj:n ("Adapteo") osakkeenomistajien nimitystoimikunta ("Nimitystoimikunta") on nimitetty Cramo Oyj:n 17.6.2019 pidetyn ylimääräisen yhtiökokouksen hyväksymän Adapteon Nimitystoimikunnan työjärjestyksen mukaisesti.

Nimitystoimikunta koostuu Adapteon kolmen suurimman osakkeenomistajan edustajista omistustilanteen 30.9.2019 mukaan sekä Adapteon hallituksen puheenjohtajasta. Nimitystoimikunnan tehtäviin kuuluvat hallituksen kokoonpanoa, valintaa ja palkitsemista koskevien ehdotusten valmistelu sekä lakisääteisten tilintarkastajien valintaa ja palkitsemista koskevien ehdotusten valmistelu.

Edellä esitetyn mukaisesti Adapteon Nimitystoimikunnan jäsenet ovat:
Fredrik Åtting, EQT Fund Management S.à r.l:n nimittämänä
Giulia Nobili, Sterling Strategic Value Fund S.A., SICAV-RAIF
Marie Karlsson, Nordea Funds
Peter Nilsson, Adapteon hallituksen puheenjohtaja.

Nimitystoimikunta valitsi järjestäytymiskokouksessaan 29.10.2019 puheenjohtajakseen Fredrik Åttingin.

Nimitystoimikunta toimittaa varsinaista yhtiökokousta koskevat ehdotuksensa Adapteon hallitukselle viimeistään 31.1.2020.

Lisätietoja Nimitystoimikunnasta on saatavilla Adapteon verkkosivustolla osoitteessa https://www.adapteogroup.com/fi/hallinnointi/osakkeenomistajien-nimitystoimikunta/.

Osakkeenomistajat, jotka haluavat toimittaa ehdotuksia Nimitystoimikunnalle, voivat toimittaa ehdotuksensa sähköpostitse osoitteeseen [email protected]tai postitse osoitteeseen Adapteo Oyj, Nimitystoimikunta, Caroline Lind, Box 3293, 103 65 Stockholm, Sverige. Ehdotukset tulee toimittaa viimeistään 31.12.2019.

Adapteo on johtava pohjoiseurooppalainen mukautettavia rakennuksia valmistava yritys. Rakennamme, vuokraamme ja myymme rakennuksia kouluiksi, päiväkodeiksi, toimistoiksi, vanhustenhoitoon ja tapahtumiin sekä väliaikaisiin että pysyviin tarpeisiin. Kaikki rakennuksemme perustuvat modulaariseen ja kestävään rakennuskonseptiin, ja niitä voidaan mukauttaa käyttäjän tarpeiden mukaan.