Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Admicom Oyj: Admicomin osakkeenomistajien nimitystoimikunnan kokoonpano

Admicomin varsinainen yhtiökokous 25.2.2022 päätti osakkeenomistajien nimitystoimikunnan perustamisesta. Osakkeenomistajien nimitystoimikunnan kokoonpano määräytyi 31.8.2022 osakasluetteloon merkittyjen omistusten ja saatujen selvitysten perusteella.

Osakkeenomistajien nimitystoimikunta koostuu neljästä suurimpien osakkeenomistajien nimeämästä jäsenestä ja yhtiön hallituksen puheenjohtajasta. Osakkeenomistajat, jotka halusivat osallistua nimitystoimikuntatyöskentelyyn, nimesivät seuraavat jäsenet:

• Timo Häll, nimitystoimikunnan jäsen osakkeenomistaja Matti Hällin nimittämänä edustajana,
  • Antti Katajisto, nimitystoimikunnan jäsen SEB Fonderin nimittämänä edustajana,
  • Jan Andersson, nimitystoimikunnan jäsen Swedbank Robur Fonderin nimittämänä edustajana,
  • Jonathan Schönbäck, nimitystoimikunnan jäsen Odin Fonderin nimittämänä edustajana, sekä
  • Petri Niemi, nimitystoimikunnan jäsen Admicom Oyj:n edustajana.

Suurimman osakkeenomistajan nimeämä jäsen toimii nimitystoimikunnan puheenjohtajana, ellei toimikunta toisin päätä. Nimitystoimikunta esittää tulevassa yhtiökokouksessa ehdotuksia: i) Hallitukseen valittavien jäsenten määräksi, ii) Hallituksen jäseniksi, iii) Hallituksen puheenjohtajaksi, iv) Hallituksen jäsenten, hallituksen puheenjohtajan sekä mahdollisten hallituksen muodostamien valiokuntien työskentelyn palkkiot, v) mahdolliset muutokset nimitystoimikunnan perustamisohjeissa.

Admicom Oyj

Lisätietoja antaa:

Petri Aho
Talousjohtaja

Hyväksytty neuvonantaja:

Oaklins Merasco Oy
puhelin: 09-6129 670

Tietoja julkaisijasta Admicom Oyj

Admicom Oyj

Vuonna 2004 perustettu Admicom on pk-yritysten toiminnanohjauksen edelläkävijä erityisesti talotekniikan, rakentamisen ja teollisuuden toimialoilla. Admicomin oma pilvipohjainen Adminet-toiminnanohjausjärjestelmä automatisoi yrityksen rutiineja tehokkaasti työmaalta ja tuotannosta toimistoon, minkä lisäksi Admicom tuottaa asiakkailleen myös koulutus-, konsultointi- ja tilitoimistopalveluita.

Tytäryhtiö Tocoman Oy:n ohjelmistot ovat erityisesti rakennusalan johtavia ohjelmistoratkaisuja. Sen kehittämillä kustannuslaskennan ja tuotannonhallinnan ohjelmistoilla on rakennusalalla pitkä historia ja vankka markkina-asema. Yhdistämällä Tocomanin tuotevahvuuksia Adminetin vahvuuksiin, syntyy rakennusalalle kirkkaasti kokonaisvaltaisin pilvipalvelu.

Tytäryhtiö Aitio Finland Oy toimittaa asiakkailleen ja Admicomille ohjelmistoratkaisuiden kehityspalveluita, sekä niihin liittyviä integraatio- ja ylläpitopalveluita, mobiilisovelluksia ja pilvipalveluratkaisuja. Tytäryhtiö Hillava Oy puolestaan kehittää ja markkinoi pilvipohjaista toiminnanohjausjärjestelmää erityisesti kenttätyön suunnitteluun ja ohjaamiseen. Tytäryhtiö Kotopro Oy kehittää erityisesti rakennus- ja kiinteistöalalle suunnattua selainpohjaisesti käytettävää dokumentointi- ja tiedonhallintaohjelmaa, joka helpottaa työmaan arkea ja parantaa tiedonkulkua osapuolien välillä.

Yhtiöllä on yli 230 työntekijää Jyväskylässä, Helsingissä, Tampereella, Oulussa, Seinäjoella ja Turussa sijaitsevissa toimipisteissään. Lisätietoa: www.admicom.fi

Admicomin tiedotteet ja tulosraportit: https://sijoittajille.admicom.fi/tiedotteet-ja-julkaisut/

Admicom on vuonna 2004 perustettu rakentamisen, talotekniikan ja teollisuuden järjestelmäkehittäjä ja kokonaisvaltainen ohjelmisto- ja tilitoimistokumppani. Yhtiön palvelut auttavat pieniä ja keskisuuria yrityksiä parantamaan kilpailukykyään automatisoimalla työmaan ja toimiston rutiineja kirjanpitoon asti.