Admicom Oyj - Johdon liiketoimet

Tiedotteet 24.05.2019 16:15 Admicom
Admicom Oyj - Johdon liiketoimet ____________________________________________ Ilmoitusvelvollinen Nimi: Noronen, Antti-Jussi Asema: Hallituksen jäsen/varajäsen Liikkeeseenlaskija: Admicom Oyj LEI: 743700T7K2K149J4GB17 Ilmoituksen luonne: ENSIMMÄINEN ILMOITUS Viitenumero: 743700T7K2K149J4GB17_20190524141211_7 ____________________________________________ Liiketoimen päivämäärä: 2019-05-23 Kauppapaikka: FIRST NORTH FINLAND (FNFI) Instrumenttityyppi: OSAKE ISIN: FI4000251830 Liiketoimen luonne: LUOVUTUS Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot (1): Volyymi: 6 000 Yksikköhinta: 39,3 EUR (2): Volyymi:  Yksikköhinta:  EUR (3): Volyymi:  Yksikköhinta:  EUR (4): Volyymi:  Yksikköhinta:  EUR (5): Volyymi:  Yksikköhinta:  EUR Liiketoimien yhdistetyt tiedot (5): Volyymi: 6 000 Keskihinta: 39,3 EUR
--
This announcement is distributed by West Corporation on behalf of West Corporation clients.
Source: Admicom Oyj via Globenewswire

Admicom on suomalainen pk-yritysten toiminnanohjausjärjestelmän (ERP) toimittaja. Alusta pitäen selainpohjaisena SaaS-ratkaisuna kehitetyn tuotteen ydinajatus perustuu rutiinitöiden pitkälle vietyyn automaatioon sekä Suomen markkinan toimialakohtaiset erityispiirteet huomioivaan kokonaisratkaisuun. Talotekniikka-, rakennus- tai teollisuusalan pk-yritys saa joustavasti kaikki liiketoiminnan tarvitsemat sovellukset yhdestä ohjelmistosta.