Etsi

16:00 Lontoo, 18:00 Helsinki, 30.12.2019 – Afarak Group Oyj (”Afarak” tai ”Yhtiö) (LSE: AFRK, NASDAQ: AFAGR)

AFARAK GROUP OYJ:N TALOUDELLINEN RAPORTOINTI VUONNA 2020

Afarak Group Oyj ("Afarak" tai "Yhtiö") julkistaa tulosraporttinsa seuraavasti:

- Vuoden 2019 tilinpäätöstiedote perjantaina 28.2.2020

- Vuoden 2019 vuosikertomus 30. maaliskuuta 2020 alkavalla viikolla

- Osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta perjantaina 21.8.2020

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi tiistaina 26.5.2020. Varsinaiseen yhtiökokoukseen julkaistaan erillinen kutsu määräajassa vuonna 2020.

Tuotantoraportit tullaan julkaisemaan neljännesvuosittain.

Helsingissä, 30.12.2019

Afarak Group Oyj

Guy Konsbruck, toimitusjohtaja, +356 2122 1566, [email protected]

Vuosikertomukset ja muut sijoittajille annettavat tiedot ovat tarkasteltavissa Yhtiön verkkosivustolla www.afarak.com.

Afarak Group on erikoismetalliseosten valmistaja, joka tavoittelee vakaata kasvua. Yhtiöllä on erikoismetalliliiketoimintaa Etelä-Euroopassa ja rautametalliliiketoimintaa Etelä-Afrikassa. Yhtiön osake on listattu NASDAQ Helsingissä (AFAGR) ja Lontoon pörssissä (AFRK).

Jakelu:
NASDAQ Helsinki
Lontoon pörssi

www.afarak.com

Afarak on maailmanlaajuinen vertikaalisesti integroitunut erikoismetalliseosten tuottaja. Yhtiöllä on liiketoimintaa Etelä-Afrikassa, Turkissa, Saksassa, Lontoossa, Helsingissä ja Maltalla. Afarak toimittaa tuotteitaan maailman johtaville yrityksille monilla eri teollisuuden aloilla ympäri maailmaa. Afarakin liiketoiminta jakautuu kahteen eri yksikköön, jotka ovat rautametalliliiketoiminta ja erikoismetalliliiketoiminta. Afarakilla on rautametalliliiketoimintaa eteläisessä Afrikassa. Liiketoimintaan kuuluvat Stelliten kaivos, Mecklenburgin kaivos ja Mogalen tuotantolaitos Etelä-Afrikassa.