16:00 Lontoo, 18:00 Helsinki, 5.4.2019 - Afarak Group Oyj ("Afarak" tai "Yhtiö") (LSE: AFRK, OMX: AFAGR) Vuosikertomus

AFARAK GROUP SAATTAA SYNERGY AFRICA LTD:TÄ KOSKEVAN KAUPAN PÄÄTÖKSEEN

Afarak Group Oyj (”Afarak” tai ”Yhtiö”) ilmoittaa, että Yhtiön ja yhteisyrityskumppanin väliset järjestelyt on saatettu loppuun 3. huhtikuuta 2019 julkaistussa pörssitiedotteessa kuvatusti.

Guy Konsbruck

Afarak Group Oyj
Guy Konsbruck, toimitusjohtaja, +356 2122 1566, [email protected]
Jean Paul Fabri, +356 9940 8746, [email protected]

Vuosikertomukset ja muut sijoittajille annettavat tiedot ovat tarkasteltavissa Yhtiön verkkosivustolla www.afarak.com.

Afarak Group on erikoismetalliseosten valmistaja, joka tavoittelee vakaata kasvua. Yhtiöllä on erikoismetalliliiketoimintaa Etelä-Euroopassa ja rautametalliliiketoimintaa Etelä-Afrikassa. Yhtiön osake on listattu NASDAQ Helsingissä (AFAGR) ja Lontoon pörssissä (AFRK).

Jakelu:
NASDAQ Helsinki
Lontoon pörssi
keskeiset tiedotusvälineet

www.afarak.com

Afarak on maailmanlaajuinen vertikaalisesti integroitunut erikoismetalliseosten tuottaja. Yhtiöllä on liiketoimintaa Etelä-Afrikassa, Turkissa, Saksassa, Lontoossa, Helsingissä ja Maltalla. Afarak toimittaa tuotteitaan maailman johtaville yrityksille monilla eri teollisuuden aloilla ympäri maailmaa. Afarakin liiketoiminta jakautuu kahteen eri yksikköön, jotka ovat rautametalliliiketoiminta ja erikoismetalliliiketoiminta. Afarakilla on rautametalliliiketoimintaa eteläisessä Afrikassa. Liiketoimintaan kuuluvat Stelliten kaivos, Mecklenburgin kaivos ja Mogalen tuotantolaitos Etelä-Afrikassa.