Etsi

ELECSTER OYJ                                                                                         SISÄPIIRITIETO 10.6.2019 KLO 8:30

Aki Airaksinen valittu Elecster Oyj:n talousjohtajaksi

Elecster Oyj on valinnut talousjohtajaksi KTM Aki Airaksisen. Airaksinen aloittaa tehtävässä ja johtoryhmän jäsenenä 15.8.2019.

Akilla on monipuolinen kokemus laskentatoimen ja yritystoiminnan johto- ja päällikkötason eri tehtävistä mm. Santen Oy:n, Harjavalta-konsernin, Säteri Oy:n ja Koneen palveluksessa.

Olen tyytyväinen, että onnistuimme rekrytoimaan Risto Koskelalle seuraajan, jolla on pitkä ja monipuolinen kokemus yrityksen taloushallinnon eri tehtävistä. Uskomme vakaasti, että Akilla on hyvät valmiudet jatkaa Riston viitoittamalla tiellä Elecster-konsernin taloushallinnon jatkuvaa kehittämistä. Monipuolisen kokemuksen lisäksi Akin persoona ja johtajaominaisuudet olivat valintaprosessissa tekijöitä, joiden vuoksi valinta tehtiin hänen edukseen, sanoo Elecster Oyj:n toimitusjohtaja Arto Kinnunen.

ELECSTER OYJ

Arto Kinnunen

Nasdaq OMX Helsinki
www.elecster.fi

Elecster-konserni suunnittelee, valmistaa ja markkinoi päätuotteenaan UHT-maidon prosessointi- ja aseptisia pakkauslinjoja, pastoroidun maidon pakkauslinjoja sekä niihin liittyviä pakkausmateriaaleja. Elecster-konsernin muodostavat emoyhtiö Elecster Oyj sekä tytäryhtiöt Sandudd Oy, Oy Finvac Automation Ltd, Oy Finvenla Ldt Suomessa, A/S Eesti Elecster ja Elecster Baltic OÛ Virossa, OOO Finnpack, OOO Finnpack Systems, OOO Finnpack Upakovka ja OOO Elecster Venäjällä sekä Elecster (Tianjin) Dairy Machinery Ltd ja Elecster (Tianjin) Aseptic Packaging Co.Ltd Kiinassa.