Atria Oyj, Pörssitiedote 24.8.2021, klo 8.30
Atrian taloudellinen raportointi vuonna 2022
Atria Oyj:n tilinpäätöstiedote vuodelta 2021 julkaistaan 16.2.2022 noin klo 8.00. Varsinainen yhtiökokous pidetään 3.5.2022. Osakkeenomistajalla on oikeus osakeyhtiölain mukaisesti saada yhtiökokoukselle kuuluva asia yhtiökokouksen käsiteltäväksi, jos hän vaatii sitä kirjallisesti hallitukselta niin hyvissä ajoin, että asia voidaan sisällyttää kokouskutsuun. Vaatimuksen katsotaan tulleen riittävän ajoissa, jos hallitukselle on ilmoitettu vaatimuksesta viimeistään 4.3.2022. Pyyntö on lähetettävä perusteluineen tai päätösehdotuksineen kirjallisesti osoitteeseen Atria Oyj, Konsernin lakiasiat, Läkkisepäntie 23, 00620 Helsinki.
Vuoden 2021 vuosikertomus ilmestyy viikolla 12/2022.
Atria Oyj julkaisee vuoden 2022 aikana kaksi osavuosikatsausta ja yhden puolivuosikatsauksen:

• osavuosikatsaus tammi-maaliskuu 3.5.2022, noin klo 8.00
  • puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu 19.7.2022, noin klo 8.00
  • osavuosikatsaus tammi-syyskuu 26.10.2022, noin klo 8.00
Tulostiedotteet ovat heti julkistamisen jälkeen luettavissa myös internetissä osoitteessa www.atria.com.
ATRIA OYJ
Juha Gröhn
JAKELU:
www.atria.com

Atria on vuonna 1903 perustettu liha- ja ruoka-alan johtaviin toimijoihin kuuluva yritys Pohjoismaissa, Venäjällä ja Virossa. Atria-konsernin operatiivinen rakenne muodostuu neljästä liiketoimintaalueesta. Nämä ovat Atria Suomi, Atria Ruotsi, Atria Tanska & Viro sekä Atria Venäjä. Atrian asiakasryhmiä ovat päivittäistavarakauppa, Food Service -asiakkaat ja alan teollisuus. Lisäksi sillä on omiin tuotemerkkeihin perustuvaa Fast Food -konseptiliiketoimintaa.