Atria Oyj  Pörssitiedote 19.11.2021 klo 12:00
Sibylla Russian toimitusjohtaja Ilari Hyyrynen siirtyy toisen työnantajan palvelukseen
Atrian tytäryhtiön Sibylla Russian toimitusjohtaja Ilari Hyyrynen on irtisanoutunut siirtyäkseen toisen työnantajan palvelukseen. Ilari Hyyrynen jatkaa työskentelyä Atrialla tehtäviensä siirtämisen ajan, 31.1.2022 saakka.
Ilari Hyyrynen on työskennellyt Atria Venäjän toimitusjohtajana vuosina 2018 - 2021. Vuoden 2020 maaliskuusta lähtien Hyyrynen on työskennellyt Sibylla Russian toimitusjohtajana. Hän on ollut Atria Oyj:n johtoryhmän jäsen vuodesta 2018 lähtien.
Lisätietoja antaa toimitusjohtaja Juha Gröhn, p. 0400 684 224.
ATRIA OYJ
Juha Gröhn
www.atria.com

Atria on vuonna 1903 perustettu liha- ja ruoka-alan johtaviin toimijoihin kuuluva yritys Pohjoismaissa, Venäjällä ja Virossa. Atria-konsernin operatiivinen rakenne muodostuu neljästä liiketoimintaalueesta. Nämä ovat Atria Suomi, Atria Ruotsi, Atria Tanska & Viro sekä Atria Venäjä. Atrian asiakasryhmiä ovat päivittäistavarakauppa, Food Service -asiakkaat ja alan teollisuus. Lisäksi sillä on omiin tuotemerkkeihin perustuvaa Fast Food -konseptiliiketoimintaa.