Avidly Oyj:n taloudellinen informaatio vuonna 2021

Avidly Oyj            Yhtiötiedote         11.12.2020 klo 9.05

Avidly Oyj:n hallitus on päättänyt muuttaa Avidlyn raportointikäytäntöä. Avidly luopuu erikseen raportoitavista Markkinointipalvelut ja Inbound-markkinointi -segmenteistään, ja raportoi 1.1.2021 alkavalta tilikaudelta liiketoimintansa jaoteltuna kahteen maantieteelliseen segmenttiin, jotka ovat Suomi ja Muut maat. Lisäksi yhtiö alkaa julkaista liiketoimintakatsauksia kausilta 1.1.-31.3. ja 1.1.-30.9. Avidly Oyj:n tiedonantopolitiikka on päivitetty vastaavasti ja löytyy yhtiön internetsivuilta https://investors.avidlyagency.com/hallinnointi/tiedonantopolitiikka.

Avidly Oyj:n taloudellinen informaatio vuonna 2021 julkaistaan seuraavan aikataulun mukaisesti:
  • Tilinpäätöstiedote tilikaudelta 2020: 4.3.2021
  • Liiketoimintakatsaus tammi-maaliskuu 2021: 30.4.2021
  • Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu 2021: 27.8.2021
  • Liiketoimintakatsaus tammi-syyskuu 2021: 29.10.2021

Avidly julkistaa 8.3.2021 alkavalla viikolla (viikko 10) vuoden 2020 tilinpäätöksen ja hallituksen toimintakertomuksen sisältävän vuosikertomuksen. Vuosikertomus julkaistaan sähköisessä muodossa osoitteessa https://investors.avidlyagency.com/julkaisut.

Avidly Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi Helsingissä 13.4.2021. Yhtiön hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle myöhemmin erillisellä kutsulla.

Uuden segmenttiraportoinnin mukaiset vertailuluvut julkaistaan 29.4.2021 mennessä.

Avidlyn sijoittajakalenteri löytyy kokonaisuudessaan yhtiön verkkosivuilta osoitteessa www.avidlyagency.com/fi/sijoittajat/sijoittajakalenteri-ja-yhteystiedot (https://investors.avidlyagency.com/sijoittajakalenteri-ja-yhteystiedot).

AVIDLY OYJ

Lisätietoja:Jesse Maula, toimitusjohtaja, puhelin +358 40 548 0248

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Oaklins Merasco Oy, puhelin +358 9 6129 670

Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää yli 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com