Basware Oyj, pörssitiedote, 23.2.2021 klo 10:00

Basware Oyj on vastaanottanut 22.2.2021 arvopaperimarkkinalain 9. luvun 5. pykälän mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Long Path Partners LP:n hallinnoimien osakkeiden osuus Basware Oyj:n osakkeista ja äänistä on 22.2.2021 ylittänyt kymmenen (10) prosenttia. Ilmoituksen mukaan ilmoituksen perusteena on osakkeiden tai äänioikeuksien hankinta tai luovutus.

Basware Oyj:llä on yksi osakesarja, jossa kullakin osakkeella on yksi ääni. Osakkeiden ja äänten kokonaismäärä on 14 463 936.

Long Path Partners LP:n omistus ilmoituksen mukaan:

% osakkeist % osakkeista ja Yhteenlaskettu Kohdeyhtiön
a äänistä %-osuus osakkeiden
ja äänistä rahoitusvälineiden ja äänten
kautta kokonaismäärä
Osuus 10,11 % 10,11 % 14 463 936
liputusrajan
saavuttamisen
tai
rikkoutumisen
jälkeen:
Edellisessä 5,28 % 5,28 %
liputuksessa
ilmoitettu
osuus (jos
liputettu):

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:

Osakkeiden ja äänten lukumäärä Osakkeiden ja äänten %-osuus
Osakesarja/os Suora Välillinen Suora Välillinen
akelaji (AML 9:5) (AML 9:6 ja 9:7) (AML 9:5) (AML 9:6 ja 9:7)
FI0009008403 1 462 776 10,11 %
A yhteensä: 1 462 776 10,11 %

Ben Selby, sijoittajasuhdejohtaja, Basware Oyj
Puh. 050 305 8077, [email protected]

Jakelu:
www.basware.fi/sijoittajat

Basware:
Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE). Lue lisää:https://investors.basware.com/fi.

Basware on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen.