Basware Oyj, pörssitiedote, 20.7.2021 klo 15:30

Basware Oyj on vastaanottanut 20.7.2021 arvopaperimarkkinalain 9. luvun 5. pykälän mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Arrowgrass Capital Partners LLP:n hallinnoimien osakkeiden osuus Basware Oyj:n osakkeista ja äänistä on 19.7.2021 alittanut viisi (5) prosenttia. Ilmoituksen mukaan ilmoituksen perusteena on osakkeiden tai äänioikeuksien hankinta tai luovutus.

Basware Oyj:llä on yksi osakesarja, jossa kullakin osakkeella on yksi ääni. Osakkeiden ja äänten kokonaismäärä on 14 463 936.

Arrowgrass Capital Partners LLP:n omistus ilmoituksen mukaan:

% osakkeist % osakkeista ja Yhteenlaskettu Kohdeyhtiön
a äänistä %-osuus osakkeiden
ja äänistä rahoitusvälineiden ja äänten
kautta kokonaismäärä
Osuus 4,4 % 4,4 % 14 463 936
liputusrajan
saavuttamisen
tai
rikkoutumisen
jälkeen:
Edellisessä 9,2 % 9,2 %
liputuksessa
ilmoitettu
osuus (jos
liputettu):

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:

Osakkeiden ja äänten lukumäärä Osakkeiden ja äänten %-osuus
Osakesarja/os Suora Välillinen Suora Välillinen
akelaji (AML 9:5) (AML 9:6 ja 9:7) (AML 9:5) (AML 9:6 ja 9:7)
FI0009008403 642 275 4,4 %
A yhteensä: 642 275 4,4 %

Katariina Kataja, Sijoittajasuhdepäällikkö, Basware Oyj
Puh. +358 40 527 1427, [email protected]

Jakelu:

www.basware.fi/sijoittajat

Basware:
Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE). Lue lisää:

Basware on vuonna 1985 perustettu globaalisti toimiva ohjelmistoyhtiö, joka kehittää koko hankinnasta maksuun (P2P, Procure-to-Pay) -prosessin kattavaa pilvipohjaista ohjelmistoa, laskujen sekä tilausten ja tietojen välittämiseen suunnattua globaalia liiketoiminta-verkostoa. Hankinnasta maksuun (P2P) - prosessi kattaa kaikki vaiheet tuotteen tai palvelun tilauksesta lopulta maksua vaille käsiteltyyn ostolaskuunlasti. Baswarella on asiakkaana yli 2500 suurta yritystä sekä julkisen sektorin organisaatiota.