Basware Oyj:n 14.3.2019 pidetyssä varsinaisessa yhtiökokouksessa valittu hallitus on järjestäytymiskokouksessaan valinnut hallituksen puheenjohtajaksi Ilkka Sihvon ja varapuheenjohtajaksi Michael Ingelögin.

Tarkastusvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin Tuija Soanjärvi sekä jäseniksi David Bateman, Daryl Rolley ja Asko Schrey. Palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin Michael Ingelög ja jäseniksi David Bateman ja Ilkka Sihvo.

BASWARE OYJ
Sami Takila, lakiasiainjohtaja, Basware Oyj

Puh. 040 194 7034, [email protected]

Jakelu:
investors.basware.com/fi

Basware:
Basware (http://www.basware.fi/) (Nasdaq: BAS1V) on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä lisäarvopalveluiden tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: https://investors.basware.com/fi.

Seuraa Baswarea Twitterissä @BaswareFinlandja osallistu keskusteluun LinkedIn (http://www.linkedin.com/company/basware)issä, Facebookissa (http://www.facebook.com/BaswareCorporation) ja blogissa (http://www.basware.fi/blog).

Basware on maailman johtava hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen toimittaja. Basware Commerce Network on maailman suurin, avoin yritysten välinen verkosto, joka mahdollistaa vaivattoman yhteistyön ja kaupankäynnin jo miljoonalle ostajalle ja myyjälle yli sadassa eri maassa