Basware Oyj, pörssitiedote 14.1.2021 klo 9:45

Basware Oyj:n hallitus on 4.6.2020 pidetyn varsinaisen yhtiökokouksen sille myöntämän osakeantivaltuutuksen nojalla 14.1.2021 päättänyt 43 000 uuden osakkeen antamisesta yhtiölle itselleen vastikkeetta. Yhtiölle liikkeeseen laskettavat osakkeet tullaan käyttämään yhtiön kannustinjärjestelmien mukaisten palkkioiden maksamiseen.

Liikkeeseen laskettavat osakkeet ovat samaa lajia kuin yhtiön olemassa olevat osakkeet. Yhtiön osakkeiden kokonaislukumäärä on liikkeeseenlaskun jälkeen 14 463 936 osaketta, joista 48 476 osaketta on yhtiön hallussa.

Uudet osakkeet merkitään kaupparekisteriin arviolta 25.1.2021. Uudet osakkeet tullaan hyväksymään otettavaksi kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalle yhdessä Yhtiön olemassa olevien osakkeiden kanssa arviolta 26.1.2021.

BASWARE OYJ

Sami Takila, lakiasiainjohtaja, Basware Oyj
Puh. 040 194 7034, [email protected]

Jakelu:
investors.basware.com/fi

Tietoja Baswaresta

Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE). Lue lisää: https://investors.basware.com/fi

Basware on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen.