Basware Oyj, pörssitiedote 16.12.2020 klo 9:00

Basware julkistaa tilinpäätöstiedotteen, puolivuosikatsauksen ja osavuosikatsaukset vuonna 2021 seuraavasti:
  • Tilinpäätöstiedote 1.1.-31.12.2020 - torstaina 4.2.2021
  • Osavuosikatsaus 1.1.-31.3.2021 - tiistaina 20.4.2021
  • Puolivuosikatsaus 1.1.-30.6.2021 - torstaina 15.7.2021
  • Osavuosikatsaus 1.1.-30.9.2021 - tiistaina 19.10.2021

Vuosikertomus 2020, joka sisältää yhtiön tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportin, julkaistaan viimeistään 22.2. alkavalla viikolla (viikko 8).

Basware ilmoittaa 4.2.2021 varsinaisen yhtiökokouksen suunnitellun päivämäärän. Yhtiön hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle erikseen.

BASWARE OYJ

Ben Selby, VP IR & Treasury, Basware Oyj
Puh. 050 305 8077, [email protected]

Jakelu:
investors.basware.com/fi

Basware:
Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE). Lue lisää: https://investors.basware.com/fi

Basware on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen.