Biohit Oyj tulosjulkistamisajankohdat 9.12.2020 klo 14:30 paikallista aikaa (EET)
  • Biohit Oyj julkaisee tilinpäätöstiedotteensa vuodelta 2020 keskiviikkona 17.2.2021 klo 9:30.

• Vuosikertomus, joka sisältää tilinpäätöksen vuodelta 2020 ja hallituksen toimintakertomuksen, julkaistaan arviolta viikolla 12.

• Biohit Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi keskiviikkona 21.4.2021 klo 17:00. Hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle myöhemmin.

• Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu (H1) 2021 julkaistaan keskiviikkona 11.8.2021 klo 9:30.

Julkistetut tuloskatsaukset ja muut pörssitiedotteet ovat luettavissa Biohitin verkkosivuilta osoitteessa www.biohit.fi/sijoittajat. Niitä voi myös tilata suoraan sähköpostiin sivuilla olevan tilauslomakkeen kautta: www.biohit.fi/sijoittajat/porssitiedotteet/tilaa-tiedotteet.

toimitusjohtaja Semi Korpela, Biohit Oyj
www.biohit.fi

Biohit Oyj on vuonna 1988 perustettu globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Yhtiö valmistaa asetaldehydiä sitovia tuotteita, diagnostiikkatuotteita sekä diagnostisia analyysijärjestelmiä tutkimuslaitosten, terveydenhuollon ja teollisuuden käyttöön Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja IsoBritanniassa.