Biohit Oyj tulosjulkistamisajankohdat 9.12.2020 klo 14:30 paikallista aikaa (EET)
  • Biohit Oyj julkaisee tilinpäätöstiedotteensa vuodelta 2020 keskiviikkona 17.2.2021 klo 9:30.

• Vuosikertomus, joka sisältää tilinpäätöksen vuodelta 2020 ja hallituksen toimintakertomuksen, julkaistaan arviolta viikolla 12.

• Biohit Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi keskiviikkona 21.4.2021 klo 17:00. Hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle myöhemmin.

• Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu (H1) 2021 julkaistaan keskiviikkona 11.8.2021 klo 9:30.

Julkistetut tuloskatsaukset ja muut pörssitiedotteet ovat luettavissa Biohitin verkkosivuilta osoitteessa www.biohit.fi/sijoittajat. Niitä voi myös tilata suoraan sähköpostiin sivuilla olevan tilauslomakkeen kautta: www.biohit.fi/sijoittajat/porssitiedotteet/tilaa-tiedotteet.

toimitusjohtaja Semi Korpela, Biohit Oyj
www.biohit.fi

Biohit Oyj on globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on ”Innovating for Health” – tuotamme innovatiivisia tuotteita ja palveluita edistämään tutkimusta ja varhaista diagnostiikkaa. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja Iso-Britanniassa. Biohitin B-sarjan osakkeet (BIOBV) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small cap/Terveydenhuolto-ryhmässä. www.biohit.fi