Biohit Oyj pörssitiedote 28.6.2021 klo 14.00 paikallista aikaa

Bio- ja elintarviketekniikan insinööri, tuotantopäällikkö Suvi Elomaa aloittaa 1.7. Biohitin tuotantojohtajana ja osana johtoryhmää. Suvi Elomaa on työskennellyt Biohitillä vuodesta 2013.

Mikrobiologi ja tietotekniikan insinööri (p.hD.) Minna Mäki jatkaa yrityksen tuotekehitysjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä. Muutos on osa Biohitin toiminnan kehittämisohjelmaa.

Toimitusjohtajan sijainen Osmo Suovaniemi, Biohit Oyj
puh. +358 9 773 861

www.biohit.fi

Biohit lyhyesti

Biohit Oyj on globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on "Innovating for Health" - tuotamme innovatiivisia tuotteita ja palveluita edistämään tutkimusta ja varhaista diagnostiikkaa. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja Iso-Britanniassa. Biohitin B-sarjan osakkeet (BIOBV) noteerataan Nasdaq Helsingin Small cap/Terveydenhuolto-ryhmässä. www.biohit.fi (https://www.globenewswire.com/Tracker?data=ciyb_iZ945H2z3sK3a9i7XuA2m09mgwVe5Y95FbLqZqYmNKKq-1JKADsTt4WFAjbqPdL5FdhQ6T_IitUT-Ktog==)

Biohit Oyj on vuonna 1988 perustettu globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Yhtiö valmistaa asetaldehydiä sitovia tuotteita, diagnostiikkatuotteita sekä diagnostisia analyysijärjestelmiä tutkimuslaitosten, terveydenhuollon ja teollisuuden käyttöön Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja IsoBritanniassa.