Biohit Oyj, Muut pörssin sääntöjen nojalla julkistettavat tiedot 29.6.2021 klo 09:30 paikallista aikaa (EET)

Biohit Oyj:n hallitus on eilen (28.6.) pitämässään kokouksessa valinnut hallituksen puheenjohtajaksi kauppaneuvos Eero Lehden.

Toimitusjohtajan sijainen Osmo Suovaniemi, Biohit Oyj
puh. +358 9 773 861

www.biohit.fi

Biohit lyhyesti

Biohit Oyj on globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on "Innovating for Health" - tuotamme innovatiivisia tuotteita ja palveluita edistämään tutkimusta ja varhaista diagnostiikkaa. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja Iso-Britanniassa. Biohitin B-sarjan osakkeet (BIOBV) noteerataan Nasdaq Helsingin Small cap/Terveydenhuolto-ryhmässä. www.biohit.fi (https://www.globenewswire.com/Tracker?data=ciyb_iZ945H2z3sK3a9i7XuA2m09mgwVe5Y95FbLqZqYmNKKq-1JKADsTt4WFAjbqPdL5FdhQ6T_IitUT-Ktog==)

Biohit Oyj on vuonna 1988 perustettu globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Yhtiö valmistaa asetaldehydiä sitovia tuotteita, diagnostiikkatuotteita sekä diagnostisia analyysijärjestelmiä tutkimuslaitosten, terveydenhuollon ja teollisuuden käyttöön Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja IsoBritanniassa.