Pörssitiedote Biohit Oyj 17.5.2021 klo 18.30 paikallista aikaa (EEST)

Biohit Oyj:n hallitus on päättänyt, että yhtiön toimitusjohtaja Semi Korpela lopettaa yhtiön toimitusjohtajana välittömästi. Hallitus käynnistää uuden toimitusjohtajan hakuprosessin ja Biohitin hallituksen puheenjohtaja Osmo Suovaniemi jatkaa toimitusjohtajan sijaisena.

Biohitin hallitus kiittää Semi Korpelaa lähes 10 vuoden palveluksesta yhtiön toimitusjohtajana.

Biohit Oyj

Lisätiedot:

Osmo Suovaniemi, hallituksen puheenjohtaja, +358 9 773 861

Jakelu:

www.biohithealthcare.com

Biohit Oyj on globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on "Innovating for Health" - tuotamme innovatiivisia tuotteita ja palveluita edistämään tutkimusta ja varhaista diagnostiikkaa. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja Iso-Britanniassa. Biohitin B-sarjan osakkeet (BIOBV) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small cap/Terveydenhuolto-ryhmässä. www.biohit.fi

Biohit Oyj on vuonna 1988 perustettu globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Yhtiö valmistaa asetaldehydiä sitovia tuotteita, diagnostiikkatuotteita sekä diagnostisia analyysijärjestelmiä tutkimuslaitosten, terveydenhuollon ja teollisuuden käyttöön Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja IsoBritanniassa.