Biohit Oyj Tilinpäätös, toimintakertomus ja palkitsemispolitiikka

Biohit Oyj:n vuosikertomus 2019 on julkaistu tänään PDF-muodossa. Vuosikertomus sisältää tilinpäätöksen vuodelta 2019, hallituksen toimintakertomuksen ja selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä.Vuosikertomus on julkaistu suomeksi ja englanniksi, ja se on luettavissa ja ladattavissa yhtiön internet-sivuilla osoitteessa:

Biohit on julkaissut myös toimielinten palkitsemispolitiikan, joka esitellään vuoden 2020 varsinaisessa yhtiökokouksessa. Politiikassa määritellään yhtiön toimielinten palkitsemisen periaatteet. Palkitsemispolitiikka on tämän pörssitiedotteen liitteenä ja lisäksi saatavilla myös yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://www.biohithealthcare.com/fi/sijoittajat/

toimitusjohtaja Semi Korpela, Biohit Oyj
[email protected]
www.biohit.fi (https://www.globenewswire.com/Tracker?data=F7USWVHKzHvaX-wfSDZQcFLM2ZU_B2Rh7T_fyBKeEwAidOxZZJ_gM0B6hevzDnwJMe-AlGAtRwftqFal7722CA==)

Biohit Oyj on globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on ”Innovating for Health” – tuotamme innovatiivisia tuotteita ja palveluita edistämään tutkimusta ja varhaista diagnostiikkaa. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja Iso-Britanniassa. Biohitin B-sarjan osakkeet (BIOBV) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small cap/Terveydenhuolto-ryhmässä. www.biohit.fi