CARGOTEC OYJ, JOHDON LIIKETOIMET, 7. SYYSKUUTA 2021 KLO 11.00

LEI:5493002B0GOVF42KWX33

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
Liiketoimen päivämäärä:2021-08-30
Kauppapaikka:NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)
Liiketoimen luonne:Luovutus

Instrumentti:Osake
ISIN:FI0009013429

Volyymi:2755
Yksikköhinta:45.88000 Euro

Liiketoimien yhdistetyt tiedot
Volyymi:2755
Keskihinta:45.88000 Euro

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
Liiketoimen päivämäärä:2021-09-02
Kauppapaikka:NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)
Liiketoimen luonne:Luovutus

Instrumentti:Osake
ISIN:FI0009013429

Volyymi:4128
Yksikköhinta:48.00000 Euro

Liiketoimien yhdistetyt tiedot
Volyymi:4128
Keskihinta:48.00000 Euro

Martti Henttunen, Viestintä- ja sijoittajasuhdepäällikkö, puh. 040 570 1878, martti.henttunen(at)cargotec.com

Cargotecin (Nasdaq Helsinki: CGCBV) johtavat lastin- ja kuormankäsittelyn ratkaisut lisäävät älykkyyttä tavaravirtoihin ja sujuvoittavat arkea. Cargotecin liiketoiminta-alueet Kalmar, Hiab ja MacGregor ovat alojensa edelläkävijöitä. Niiden ainutlaatuinen asema satamissa, merillä ja maanteillä takaa maailmanlaajuisten tavaravirtojen optimoinnin, ja ne luovat asiakkailleen kestävää arvoa. Cargotec on allekirjoittanut YK:n Global Compact -aloitteen 1,5 asteen ilmastositoumuksen. Yhtiön liikevaihto vuonna 2020 oli noin 3,3 miljardia euroa, ja se työllistää noin 11 500 henkilöä. www.cargotec.fi

Cargotec on vuonna 2005 Kone Oyj:n jakautuessa syntynyt lasti- ja kuormankäsittelyratkaisuja kansainvälisillä markkinoilla tarjoava yritys. Cargotecin liiketoiminta-alueet ovat Kalmar, Hiab ja MacGregor. Kalmar tarjoaa kontinkäsittelylaitteita, satama-automaatioratkaisuja, ohjelmistoja ja palveluita satamiin, terminaaleihin, jakelukeskuksiin ja eri teollisuudenaloille. Hiab on maailman johtava kuormankäsittelyratkaisujen toimittaja, jonka asiakkaat edustavat maakuljetusalaa ja lukuisia muita toimialoja.