Etsi

Componenta Oyj, pörssitiedote 22.10.2019 klo 13.30

Componenta Oyj julkaisee taloudelliset raporttinsa vuoden 2020 aikana seuraavasti:
  • Vuoden 2019 tilinpäätöstiedote, perjantaina 28.2.2020
  • Tammi-maaliskuun 2020 liiketoimintakatsaus, perjantaina 8.5.2020
  • Tammi-kesäkuun 2020 puolivuosikatsaus, perjantaina 24.7.2020
  • Tammi-syyskuun 2020 liiketoimintakatsaus, perjantaina 6.11.2020

Vuoden 2019 vuosikertomus sisältäen tilinpäätöksen ja hallituksen toimintakertomuksen julkaistaan viimeistään 17.3.2020.

Componentan varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi torstaina 16.4.2020. Componentan hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle erikseen myöhemmin.

COMPONENTA OYJ

Marko Penttinen

Marko Penttinen, toimitusjohtaja, puh. 010 403 2200
Marko Karppinen, talousjohtaja, puh. 010 403 2101

Componenta on teknologiayhtiö, joka on erikoistunut toimittamaan valettuja ja koneistettuja komponentteja globaaleille ajoneuvo-, kone- ja laitevalmistajille. Yhtiön osake listataan Nasdaq Helsingissä.

Componenta on eurooppalainen valuratkaisujen toimittaja. Yhtiön asiakkaat ovat mm. kulkuneuvojen ja eri teollisuudenalojen koneiden ja laitteiden valmistajia, jotka toimivat paikallisesti tai maailmanlaajuisesti ja ovat usein omien teollisuudenalojensa markkinajohtajia. Yhtiön hallitsee valukomponentin koko toimitusketjun. Componenta-konsernissa on jatkossa ainoastaan yksi raportointisegmentti, tilauskonepajaliiketoiminta, jonka mukaisesti Componenta raportoi 1.1.2017 alkaen.