Detection Technology Oyj Yhtiötiedote 15.4.2019 klo 13.00

Detection Technologyn yhtiöjärjestyksen muutokset merkitty kaupparekisteriin, Carina Anderssonin toimikausi hallituksen jäsenenä alkoi

Detection Technology Oyj:n yhtiökokouksen päättämät yhtiöjärjestyksen pykälien 4 ja 7 muutokset on tänään merkitty kaupparekisteriin. Carina Anderssonin toimikausi Detection Technology Oyj:n hallituksen jäsenenä alkoi hallituksen jäsenten määrää koskevan yhtiöjärjestysmuutoksen rekisteröinnistä.

Päivitetty yhtiöjärjestys on saatavilla englanniksi yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://www.deetee.com/investors/corporate-governance/articles-of-associ.... Detection Technology Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidettiin 28.3.2019.

Detection Technology Oyj

Hannu Martola
+358 500 449 475, [email protected]

Nordea toimii yhtiön First North -sääntöjen mukaisena hyväksyttynä neuvonantajana.

Detection Technology Oyj
Detection Technology on globaali röntgenilmaisimien ratkaisutoimittaja lääketieteen, turvallisuusalan ja teollisuuden sovelluksiin. Yhtiön liikevaihto oli 94 miljoonaa euroa vuonna 2018. Yhtiöllä on 240 asiakasta 40 maassa. Detection Technologyn palveluksessa on yli 500 henkilöä Suomessa, Kiinassa, Ranskassa ja Yhdysvalloissa. Yhtiön osakkeet on listattu Nasdaq First North Finland -markkinapaikalle kaupankäyntitunnuksella DETEC.

JAKELU:
Keskeiset mediat
www.deetee.com

--
This announcement is distributed by West Corporation on behalf of West Corporation clients.
Source: Detection Technology Oyj via Globenewswire

Detection Technology on globaali röntgenkuvantamislaitteiden järjestelmien ja komponenttien toimittaja lääketieteen, turvallisuusalan ja teollisuuden sovelluksiin. Yhtiön osakkeet on listattu NASDAQ First North Finland -markkinapaikalle.