DNA OYJ PÖRSSITIEDOTE 20.12.2019 klo 15.00

DNA julkistaa tilinpäätöksen ja osavuosikatsaukset vuonna 2020 seuraavasti:

• 28.1.2020: Tilinpäätöstiedote vuodelta 2019
  • 27.4.2020: Osavuosikatsaus tammi-maaliskuu 2020
  • 15.7.2020: Puolivuotiskatsaus tammi-kesäkuu 2020
  • 20.10.2020: Osavuosikatsaus tammi-syyskuu 2020

Vuosikertomuksen sähköinen versio, joka sisältää täydellisen tilinpäätöksen vuodelta 2019 ilmestyy viimeistään 2.3.2020 alkavalla viikolla (viikko 10/2020).

DNA:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi torstaina 26.3.2020.

Marja Mäkinen, Head of IR, Sijoittajasuhteet, DNA Oyj, puh. 044 044 1262, [email protected]
DNA:n viestintä, puh. 044 044 8000, [email protected]

DNA Oyj on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Yritysten osalta DNA näkee keskeisenä kasvualueena ajasta ja paikasta riippumattoman uuden työn, joka mahdollistuu älykkäillä päätelaitteilla, monipuolisilla viestintäpalveluilla ja nopeilla yhteyksillä. DNA:n liikevaihto vuonna 2017 oli 886 miljoonaa euroa ja liiketulos 124 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,9 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. DNA:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.

DNA Oyj on yksi Suomen johtavista tietoliikennekonserneista, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe-, data- ja tv-palveluita.