Efecte Oyj: Kilpailijan valitus Kansaneläkelaitoksen hankintapäätöksestä peruutettu

Efecte on saanut tietoonsa, että Sofigate Services Oy:n markkinaoikeudelle jättämä valitus Kansaneläkelälaitoksen (Kela) hankintapäätöksestä, jolla Kansaneläkelaitos valitsi Efecte Finland Oy:n palvelunhallinnan ohjelmistoratkaisun toimittajaksi, on peruutettu. Efecte tiedotti hankintapäätöksestä pörssitiedotteella 7.9.2021 ja muutoksenhausta 22.9.2021.

Lisäksi Efecten tietoon on tullut, että Sofigate Services Oy on peruuttanut Kansaneläkelaitokselle jättämänsä hankintaoikaisuvaatimuksen edellä mainittua hankintapäätöstä koskien.

Efecten tietojen mukaan Kansaneläkelaitoksen hankintapäätöstä koskien ei ole enää vireillä muutoksenhaku- tai oikaisumenettelyitä.

Tatu Paavilainen
Head of IR
Efecte Plc

Hyväksytty neuvonantaja:
Evli Pankki Oyj, puh. 040 579 6210

Efecte Oyj

Efecte auttaa palveluorganisaatioita digitalisoimaan ja automatisoimaan työtään. Eurooppalaiset asiakkaamme käyttävät pilvipalveluitamme toimiakseen ketterämmin, parantaakseen loppukäyttäjäkokemusta ja säästääkseen kustannuksissa. Ratkaisuitamme käytetään muun muassa IT-palvelunhallintaan ja tiketöintiin sekä työtekijäkokemuksen, liiketoiminnan työnkulkujen ja asiakaspalvelun parantamiseen. Olemme eurooppalainen vaihtoehto alamme globaaleille toimijoille. Pääkonttorimme sijaitsee Suomessa ja alueelliset toimipisteemme Saksassa ja Ruotsissa. Efecte on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla.

www.efecte.com

Efecte on vuonna 1998 perustettu ohjelmistotalo. Yhtiö tarjoaa yrityksille pilvipohjaisia (SaaS) ohjelmistoja yrityspalveluiden hallintaan. Ohjelmisto digitalisoi yrityksen palveluprosesseja, auttaa pyyntöjen priorisoinnissa ja mahdollistaa automaation pyyntöjen ratkaisussa. Efecte toimii pääasiassa Suomessa, Pohjoismaissa ja Saksassa. Efecten asiakkaat ovat usein julkishallinnosta, keskisuuria yrityksiä tai ulkoistettujen yrityspalveluiden tarjoajia.