EFECTE OYJ  --  YHTIÖTIEDOTE --  7.10.2021 klo 16.00

Efecte Oyj:n taloudellisen tiedottamisen aikataulu vuonna 2022

Efecte Oyj:n taloudellisen tiedottamisen aikataulu vuonna 2022 on seuraava:

11.2.2022 - Tilinpäätös 2021

29.4.2022 - Liiketoimintakatsaus 1-3/2022

19.7.2022 - Puolivuotiskatsaus 1-6/2022

1.11.2022 - Liiketoimintakatsaus 1-9/2022

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi torstaina 17.3.2022. Efecten hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle erikseen myöhemmin.

Tatu Paavilainen
Head of IR
Efecte Oyj

Hyväksytty neuvonantaja:
Evli Pankki Oyj, puh. 040 579 6210

Efecte Oyj

Efecte auttaa palveluorganisaatioita digitalisoimaan ja automatisoimaan työtään. Eurooppalaiset asiakkaamme käyttävät pilvipalveluitamme toimiakseen ketterämmin, parantaakseen loppukäyttäjäkokemusta ja säästääkseen kustannuksissa. Ratkaisuitamme käytetään muun muassa IT-palvelunhallintaan ja tiketöintiin sekä työtekijäkokemuksen, liiketoiminnan työnkulkujen ja asiakaspalvelun parantamiseen. Olemme eurooppalainen vaihtoehto alamme globaaleille toimijoille. Pääkonttorimme sijaitsee Suomessa ja alueelliset toimipisteemme Saksassa ja Ruotsissa. Efecte on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla.

www.efecte.com

Efecte on vuonna 1998 perustettu ohjelmistotalo. Yhtiö tarjoaa yrityksille pilvipohjaisia (SaaS) ohjelmistoja yrityspalveluiden hallintaan. Ohjelmisto digitalisoi yrityksen palveluprosesseja, auttaa pyyntöjen priorisoinnissa ja mahdollistaa automaation pyyntöjen ratkaisussa. Efecte toimii pääasiassa Suomessa, Pohjoismaissa ja Saksassa. Efecten asiakkaat ovat usein julkishallinnosta, keskisuuria yrityksiä tai ulkoistettujen yrityspalveluiden tarjoajia.