Etsi

ELECSTER OYJ                  PÖRSSITIEDOTE 28.3.2019 klo 9:15

ELECSTER OYJ:N VUOSIKERTOMUS JA SELVITYS HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ 2018 JULKAISTU

Elecster Oyj:n suomenkielinen vuosikertomus vuodelta 2018 on julkaistu painotuotteena ja se postitetaan osakkeenomistajille. Vuosikertomus on luettavissa pdf-versiona yhtiön internet-sivuilla osoitteessa www.elecster.fi kohdassa Sijoittajat/Vuosikertomukset. Painetun vuosikertomuksen voi myös tilata yhtiöstä puhelimitse numerosta 0201 541 211.

Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on luettavissa yhtiön internet-sivuilla osoitteessa www.elecster.fi kohdassa Sijoittajat/Hallinnointi.

ELECSTER OYJ

Arto Kinnunen

Jakelu
Nasdaq OMX Helsinki
www.elecster.fi

Liitteet

Elecster-konserni suunnittelee, valmistaa ja markkinoi päätuotteenaan UHT-maidon prosessointi- ja aseptisia pakkauslinjoja, pastoroidun maidon pakkauslinjoja sekä niihin liittyviä pakkausmateriaaleja. Elecster-konsernin muodostavat emoyhtiö Elecster Oyj sekä tytäryhtiöt Sandudd Oy, Oy Finvac Automation Ltd, Oy Finvenla Ldt Suomessa, A/S Eesti Elecster ja Elecster Baltic OÛ Virossa, OOO Finnpack, OOO Finnpack Systems, OOO Finnpack Upakovka ja OOO Elecster Venäjällä sekä Elecster (Tianjin) Dairy Machinery Ltd ja Elecster (Tianjin) Aseptic Packaging Co.Ltd Kiinassa.