ELECSTER OYJ                  PÖRSSITIEDOTE 31.3.2021 klo 8:30

ELECSTER OYJ:N VUOSIKERTOMUS, SELVITYS HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ JA PALKITSEMISRAPORTTI 2020 JULKAISTU

Elecster Oyj:n suomenkielinen vuosikertomus vuodelta 2020 on julkaistu painotuotteena ja se postitetaan osakkeenomistajille. Vuosikertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja palkitsemisraportti ovat luettavissa pdf-versioina yhtiön internet-sivuilla osoitteessa www.elecster.fi kohdassa Sijoittajat. Painetun vuosikertomuksen voi myös tilata yhtiöstä puhelimitse numerosta 0201 541 211.

ELECSTER OYJ

Arto Kinnunen

Jakelu
Nasdaq OMX Helsinki
www.elecster.fi

Liitteet

Elcester on vuonna 1966 perustettu yhtiö, joka suunnittelee, valmistaa ja markkinoi UHT-maidon prosessointilinjoja ja aseptisia pakkauslinjoja, pastöroidun maidon pakkauslinjoja sekä edellisiin liittyviä pakkausmateriaaleja maailmanlaajuisesti. Konsernin kotipaikkakunta on Akaa ja sillä on valmistustoimintaa Suomen lisäksi Eestissä, Venäjällä ja Keniassa. Konsernin liiketoiminta jakautuu kolmeen liiketoimintasegmenttiin: Teollisuustuotteet, Kuluttajatuotteet ja Muut toiminnot. Teollisuustuotteet-segmentin asiakkaat ovat pääosin meijereitä.