Etsi

PÖRSSITIEDOTE 17.9.2019 klo 10.00

Wulff-Yhtiöt Oyj:n hallitus on nimittänyt KTM Elina Pienimäen, 39, yhtiön toimitusjohtajaksi 30.9.2019 alkaen. Pienimäki siirtyy Wulffille keväällä listautuneen Aallon Groupin toimitusjohtajan tehtävistä. Hän on toiminut aiemmin talousjohtajana Ahlsell Oy:ssä ja Wulff-Yhtiöt Oyj:ssä. Konsernijohtaja Heikki Vienola jatkaa yhtiössä kasvua tukevissa tehtävissä.

Heikki Vienola: "Tavoitteemme Wulffilla on kasvaa voimakkaasti ja tehdä samalla maailmasta parempaa, työpaikka kerrallaan. Pienimäellä on vahva kokemus yritysjärjestelyistä, hän on kasvu- ja tulosorientoitunut ja tietää, että paras asiakaskokemus on mahdollista tarjota, kun ihmisiä johdetaan hyvin. On hienoa, että saamme juuri hänet rakentamaan tulevaisuuden kasvua ja varmistamaan, että meillä Wulffilla on alan paras osaaminen, ihmiset ja teknologia."

Elina Pienimäki: "Olen ylpeä ja kiitollinen, että saan johtaa upeaa pohjoismaista myynti- ja pörssiyhtiötä. Vuonna 1890 perustettu työpaikkatuotteita ja -palveluja myyvä Wulff on mielestäni valmis kiihdyttämään kasvuaan. Wulffilaiset ovat tehneet loistavaa työtä innostavalla otteella ja se näkyy yhtiön vahvuuksissa: yrittäjähenkisessä kulttuurissa ja myynnin osaamisessa. Nämä vahvuudet ja kokemus yritysjärjestelyistä mahdollistavat uusien tuote- ja palvelualueiden tarjoamisen. Yhdessä ammattitaitoisen henkilöstön, hyvien kumppaneiden ja asiakkaiden kanssa kasvun vauhdittaminen on mahdollista."

Heikki Vienola
[email protected]

Elina Pienimäki
[email protected]

Parempi maailma - työpaikka kerrallaan. Wulffin tavoitteena on täydellinen työpäivä! Mahdollistamme paremmat työympäristöt ja teemme työpaikan - sinne, missä se ikinä tänä päivänä onkin. Viihtyisämpi, terveempi, turvallisempi, miellyttävämpi, tehokkaampi, toiminnallisempi, monipuolisempi? Miten sinä haluat parantaa työpäivää ja -ympäristöä? Wulffilta löydät ratkaisun. Meiltä löydät mm. työpaikkatuotteita, kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- ja it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua, ilmanpuhdistusta sekä innovatiivisia tuotteita työmaille. Asiakkaat voivat hankkia meiltä myös kansainvälisiä messupalveluja. Suomen lisäksi Wulff-konserni toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Tutustu palveluihimme ja tuotteisiimme osoitteessa wulff.fi (http://www.wulff.fi/).

Wulff-Yhtiöt Oyj on kansainvälistyvä pörssiyritys sekä toimistomaailman merkittävin pohjoismainen toimija ja alansa edelläkävijä. Wulff mahdollistaa työn tekemisen ympäristöissä, joissa yritykset ja yrittäjät toimivat. Suomen lisäksi Wulff toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Asiakkaita palvelee henkilökohtaisesti noin 200 B2B-myynnin ammattilaista. Asiakkaita palvellaan henkilökohtaisesti myös Wulffin myymälöissä Helsingissä, Turussa ja Lahdessa.