Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Endomines AB (publ), pörssitiedote 4.8.2022 kello 16.00 CET

Endomines AB julkaisee puolivuotisraporttinsa tammi-kesäkuulta 2022 torstaina 18.8.2022 noin klo 13.00 (CET). Tulosjulkistuksen tiedotustilaisuus järjestetään webcast-lähetyksenä englanniksi sijoittajille, analyytikoille ja medialle 18 elokuuta 2022 klo. 14:00 (CET). Puolivuotisraportin esittää toimitusjohtaja Kari Vyhtinen ja talousjohtaja Mikko Sopanen.

Webcastin lisätiedot

Rekisteröidy etukäteen liittyäksesi webcast-lähetykseen: https://endomines.videosync.fi/2022-q2-results

Rekisteröitymisen jälkeen saat sähköpostiisi vahvistusviestin, joka sisältää tiedot webcast-lähetykseen liittymisestä. Osallistujat voivat esittää webcast-lähetyksen aikana kysymyksiä videoalustan chat-toiminnon kautta. Webcast-lähetyksen tallenne on katsottavissa tapahtuman jälkeen samasta yllä olevasta linkistä.

Julkistuksen jälkeen puolivuotisraportti on saatavilla Endominesin verkkosivuilla:

Kari Vyhtinen, CEO, [email protected],+358 40585 0050

Mikko Sopanen, talousjohtaja, [email protected],+358 50 434 7439

Tämä tiedote on annettu yllä olevan yhteyshenkilön toimesta julkaistavaksi 4.8.2022 kello 16:00 CET.

Endomines

Endomines on kaivos- ja malminetsintäyhtiö, jonka ensisijainen painopiste on kulta. Yhtiö harjoittaa malminetsintää Karjalan kultalinjalla Itä-Suomessa. Lisäksi yhtiö on käynnistämässä kaivostoimintaa Yhdysvaltain Idahossa. Yhtiö pyrkii parantamaan pitkän aikavälin kasvumahdollisuuksiaan tehostamalla malminetsintäänsä sekä yritysostoin. Endominesin tavoitteena on hankkia poliittisesti vakailla alueilla olevia esiintymiä, jotka on mahdollista saada tuotantoon nopeasti ja rajoitetuin investoinnein.

Yhtiön osakkeet ovat kaupankäynnin kohteena Nasdaq Tukholmassa (ENDO) ja Nasdaq Helsingissä (ENDOM).

Endomines on vuonna 2005 kultakaivoksiin keskittynyt kaivosteollisuuden tuotanto- ja kehitysyhtiö (ns. junior mining company). Endomines-konserni koostuu Ruotsiin rekisteröidystä emoyhtiö Endomines AB:stä ja sen täysin omistamista suomalaisista ja yhdysvaltalaisista tytäryhtiöistä. Endominesin tavoitteena on hankkia poliittisesti vakailla alueilla olevia esiintymiä, jotka on mahdollista saada tuotantoon nopeasti ja rajoitetuin investoinnein.