Enersense International Oyj
Pörssitiedote 30.8.2021 klo 12.45

Päästöttömien energiaratkaisujen toteuttajan Enersense International Oyj:n hallituksen jäsen ja varapuheenjohtaja Markku Kankaala on ilmoittanut eroavansa yhtiön hallituksesta 30.8.2021. Samalla Kankaala jää pois myös hallituksen tarkastus- ja palkitsemisvaliokunnista.

Enersense International Oyj:n hallitus koostuu tämän jälkeen kuudesta jäsenestä. Hallitus kokoontuu viipymättä valitsemaan uuden varapuheenjohtajan sekä jäsenen hallituksen tarkastus- ja palkitsemisvaliokuntiin Kankaalan tilalle.

Enersense kiittää vuodesta 2020 yhtiön hallituksen jäsenenä toiminutta Kankaalaa hänen panoksestaan yhtiön kehittämiseen.

Enersense on vuonna 2005 perustettu suomalainen, kansainvälisesti toimiva päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja. Yhtiön päätoimialoja ovat teollisuus, rakentaminen, energia ja tietoliikenne. Enersense tukee palveluillaan ja osaamisellaan pohjoismaisten ja kansainvälisten teollisuus-, energia-, tietoliikenne- ja rakennusalan yhtiöiden siirtymistä kohti päästötöntä tulevaisuutta. Enersensen monipuoliset palvelut pitävät sisällään projektien elinkaaren eri vaiheet suunnittelusta ja toteutuksesta kunnossapitoon ja huoltoon.