ENERSENSE INTERNATIONAL OYJ -- PÖRSSITIEDOTE - 10.6.2021 klo 13.50

Enersense International Oyj:n IAS 34 mukainen Q1 2021 osavuosikatsaus julkistettu

Enersense International Oyj ilmoitti 6.5.2021 siirtyvänsä suomalaisesta tilinpäätöskäytännöstä (Finnish Accounting Standards - FAS) kansainväliseen IFRS (International Financial Reporting Standards) -raportointiin. Yhtiö julkistaa IAS 34 mukaisen osavuosikatsauksen kaudelta 1.1. - 31.3.2021. Osavuosikatsauksessa on noudatettu samoja laatimisperiaatteita ja laskentamenetelmiä kuin vuositilinpäätöksessä lukuun ottamatta 1.1.2021 voimaantulleita uusia ja muutettuja standardeja. Osavuosikatsaus ei kuitenkaan sisällä kaikkea sitä informaatiota tai liitetietoja, jotka esitetään vuositilinpäätöksessä. Näin ollen osavuosikatsausta tulee lukea yhdessä vuositilinpäätöksen 2020 kanssa, jonka Enersense julkaisi 10.6.2021.

Osavuosikatsaus on saatavilla Enersensen internetsivuilta osoitteesta www.enersense.com/sijoittajalle/raportitjaesitykset ja tämän tiedotteen liitteenä.

Enersense on vuonna 2005 perustettu suomalainen, kansainvälisesti toimiva päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja. Yhtiön päätoimialoja ovat teollisuus, rakentaminen, energia ja tietoliikenne. Enersense tukee palveluillaan ja osaamisellaan pohjoismaisten ja kansainvälisten teollisuus-, energia-, tietoliikenne- ja rakennusalan yhtiöiden siirtymistä kohti päästötöntä tulevaisuutta. Enersensen monipuoliset palvelut pitävät sisällään projektien elinkaaren eri vaiheet suunnittelusta ja toteutuksesta kunnossapitoon ja huoltoon.