ENERSENSE INTERNATIONAL OYJ -- PÖRSSITIEDOTE - 10.6.2021 klo 13.45

Enersense International Oyj:n IFRS-tilinpäätös vuodelta 2020 julkistettu

Enersense International Oyj ilmoitti 6.5.2021 siirtyvänsä suomalaisesta tilinpäätöskäytännöstä (Finnish Accounting Standards - FAS) kansainväliseen IFRS (International Financial Reporting Standards) -raportointiin. Yhtiö julkistaa tilintarkastetun IFRS-muotoisen tilinpäätöksen tilikaudelta 2020. Hallitus on hyväksynyt tilinpäätöksen ja siitä on annettu tilintarkastuskertomus 10.6.2021.

Tilinpäätös ja tilintarkastuskertomus ovat kokonaisuudessaan saatavilla Enersensen internetsivuilta osoitteesta www.enersense.com/sijoittajalle/raportitjaesitykset ja tämän tiedotteen liitteenä.

Enersense on vuonna 2005 perustettu suomalainen, kansainvälisesti toimiva päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja. Yhtiön päätoimialoja ovat teollisuus, rakentaminen, energia ja tietoliikenne. Enersense tukee palveluillaan ja osaamisellaan pohjoismaisten ja kansainvälisten teollisuus-, energia-, tietoliikenne- ja rakennusalan yhtiöiden siirtymistä kohti päästötöntä tulevaisuutta. Enersensen monipuoliset palvelut pitävät sisällään projektien elinkaaren eri vaiheet suunnittelusta ja toteutuksesta kunnossapitoon ja huoltoon.