Epäillyn tietomurron seurauksena Metsä Board Oyj antaa ennakkotiedon vuoden 2017 viimeisen neljänneksen liikevaihdosta ja kannattavuudesta.

Vuoden 2017 viimeisen neljänneksen liikevaihto oli noin 451 miljoonaa euroa, vertailukelpoinen liiketulos noin 54 miljoonaa euroa ja osakekohtainen tulos noin 0,12 euroa. Luvut perustuvat tilintarkastamattomiin alustaviin tietoihin.

Metsä Board Oyj julkistaa vuoden 2017 tilinpäätöstiedotteen 8.2.2018.

METSÄ BOARD OYJ

Metsä Board on vuonna 1986 perustettu kartonkiyhtiö. Metsä Board on johtava eurooppalainen ensikuitukartongin tuottaja. Yhtiö keskittyy kevyisiin ja korkealuokkaisiin ensikuitukartonkeihin, joita käytetään pääosin kuluttajatuotepakkauksissa ja vähittäiskaupan tarpeisiin. Yhtiön taive- ja tarjoilupakkauskartongin vuosittainen kapasiteetti on 1 350 000 tonnia ja valkoisen kraftlainerin 675 000 tonnia. Lisäksi yhtiö valmistaa kemiallista sellua ja valkaistua kemihierrettä omaan käyttöön sekä myytäväksi.