eQ OYJ PÖRSSITIEDOTE

25.3.2019, klo 15:30

eQ Oyj:n hallitus päätti 25. lokakuuta 2018 optioiden merkintäoikeuksien antamisesta optio-ohjelman 2018 perusteella. Yhtiön 30. marraskuuta 2018 päivätyn tiedotteen mukaisesti optioita merkittiin yhteensä 1 875 000 kappaletta. Yhtiö on vastaanottanut optioehtojen mukaisesti näitä vastaavat optioiden merkintähinnan maksut, yhteensä 1 350 000 euroa, 22. maaliskuuta 2019 mennessä.

eQ Oyj:n hallitus on 25. maaliskuuta 2019 päättänyt hyväksyä kaikki optionsaajien merkintäoikeuksien perusteella tekemät optiomerkinnät. Optioiden merkintähinta kirjataan kokonaisuudessaan sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon.

Helsinki 25.3.2019

eQ OYJ

HALLITUS

Lisätietoja: Toimitusjohtaja Janne Larma, puh. +358 9 6817 8920

Jakelu: Nasdaq Helsinki, www.eQ.fi

eQ-konserni on kotimainen varainhoitoon ja Corporate Finance -toimintaan keskittyvä yhtiöryhmä. eQ Varainhoito tarjoaa monipuolisia varainhoitopalveluita (ml. pääomarahastot ja kiinteistövarainhoito) sekä instituutioasiakkaille että yksityishenkilöille. Konsernin hallinnoitavat varat ovat noin 9,5 miljardia euroa. Konserniin kuuluva Advium Corporate Finance tarjoaa yritys- ja kiinteistöjärjestelyihin sekä pääomajärjestelyihin liittyviä palveluja.

Lisätietoa konsernista saa sivuilta www.eQ.fi.

eQ-konserni on kotimainen varainhoitoon ja Corporate Finance -toimintaan keskittyvä yhtiöryhmä. Konsernin emoyhtiön eQ Oyj:n osake on listattuna NASDAQ Helsingissä. Konserni tarjoaa asiakkailleen sijoitus- ja pääoma­rahastoihin liittyviä palveluita, yksilöllistä varainhoitoa, strukturoituja sijoistuotteita, sijoitus­vakuutuksia sekä laajan valikoiman kansainvälisten yhteistyö­kumppaneiden sijoitusrahastoja.