Etsi

Kauppapaikka ei sovellu
Instrumenttityyppi: OSAKE
ISIN: FI4000170915

Liiketoimen luonne: VAIHTO (MUUNTAMINEN TOISEKSI RAHOITUSVÄLINEEKSI)

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
(1): Volyymi: 68 000 Yksikköhinta:  EUR

Liiketoimien yhdistetyt tiedot
(1): Volyymi: 68 000 Keskihinta:  EUR

EVLI PANKKI OYJ

Daniela Wahlberg, viestintäasiantuntija, Evli Pankki Oyj, p. +358 50 401 7714, [email protected]

Evli Pankki Oyj

Evli on sijoittamiseen erikoistunut pankki, joka auttaa yhteisöjä, yrityksiä ja yksityishenkilöitä kasvattamaan varallisuuttaan. Tuote- ja palveluvalikoima sisältää sijoitusrahastoja, varainhoitoa ja pääomamarkkinapalveluita, vaihtoehtoisia sijoitustuotteita, osakeanalyysia, kannustinjärjestelmien hallinnointia ja yritysjärjestelypalveluita. Yhtiö tarjoaa myös asiakkaiden sijoitustoimintaa tukevia pankkipalveluita. Evli on Suomen parhaaksi arvioitu ja suosituin yhteisövarainhoitaja*.

Evlin hallinnoitavana on 13,6 miljardia euroa asiakkaiden varoja (netto 9/2019). Evli-konsernin oma pääoma on 75,1 miljoonaa euroa ja BIS-vakavaraisuussuhde 14,9 prosenttia (30.9.2019). Yhtiön palveluksessa työskentelee yli 250 henkilöä. Evli Pankki Oyj:n B-osake on listattu Nasdaq Helsingissä.

*KANTAR SIFO Prospera External Asset Management Finland 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, SFR Scandinavian Financial Research Institutional Investment Services, Finland 2015, 2016, 2017, 2018.

Jakelu:
Nasdaq Helsinki Oy, keskeiset tiedotusvälineet, www.evli.com

Evli on sijoittamiseen erikoistunut yksityispankki. Liiketoiminnan ytimen muodostavat varainhoito-, pääomamarkkinat ja corporate finance -palvelut. Toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Turussa ja Tukholmassa.