Etsi

EVLI PANKKI OYJ:N PÖRSSITIEDOTE 5.12.2019 KLO 14.30

Evli Pankki Oyj julkistaa tulostiedotteensa vuonna 2020 seuraavasti:

• Tilinpäätöstiedote 2019: 24.1.2020
  • Osavuosikatsaus tammi-maaliskuu: 16.4.2020
  • Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu: 14.7.2020
  • Osavuosikatsaus tammi-syyskuu: 23.10.2020

Vuosikertomus ja tilinpäätös vuodelta 2019 julkaistaan yhtiön verkkosivuilla viikolla 7, 2020.

Evli Pankki Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi Helsingissä 9.3.2020 klo 10.00 alkaen.

Evli noudattaa 30 päivän hiljaista jaksoa ennen tilinpäätöstiedotteen ja osavuosikatsausten julkistamista.

EVLI PANKKI OYJ

Juho Mikola, talousjohtaja, Evli Pankki Oyj, p. +358 40 717 8888, [email protected]

Evli Pankki Oyj

Evli on sijoittamiseen erikoistunut pankki, joka auttaa yhteisöjä, yrityksiä ja yksityishenkilöitä kasvattamaan varallisuuttaan. Tuote- ja palveluvalikoima sisältää sijoitusrahastoja, varainhoitoa ja pääomamarkkinapalveluita, vaihtoehtoisia sijoitustuotteita, osakeanalyysia, kannustinjärjestelmien hallinnointia ja yritysjärjestelypalveluita. Yhtiö tarjoaa myös asiakkaiden sijoitustoimintaa tukevia pankkipalveluita. Evli on Suomen parhaaksi arvioitu ja suosituin yhteisövarainhoitaja*.

Evlin hallinnoitavana on 13,6 miljardia euroa asiakkaiden varoja (netto 9/2019). Evli-konsernin oma pääoma on 75,1 miljoonaa euroa ja BIS-vakavaraisuussuhde 14,9 prosenttia (30.9.2019). Yhtiön palveluksessa työskentelee yli 250 henkilöä. Evli Pankki Oyj:n B-osake on listattu Nasdaq Helsingissä.

*KANTAR SIFO Prospera External Asset Management Finland 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, SFR Scandinavian Financial Research Institutional Investment Services, Finland 2015, 2016, 2017, 2018.

Jakelu:
 Nasdaq Helsinki Oy, keskeiset tiedotusvälineet, www.evli.com

Evli on sijoittamiseen erikoistunut yksityispankki. Liiketoiminnan ytimen muodostavat varainhoito-, pääomamarkkinat ja corporate finance -palvelut. Toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Turussa ja Tukholmassa.