F-Secure Oyj, Lehdistötiedote, 4.12.2019, klo 15.30

F-Securen uudelleenjärjestely päättynyt

F-Secure on saanut päätökseen toimintojensa uudelleenjärjestelyn suunnitellusti. Uudelleenjärjestelyn arvioitiin johtavan yli 5 miljoonan euron vuosittaisten kustannussäästöjen saavuttamiseen vuoden 2020 loppuun mennessä, kuten asiasta 7.10.2019 tiedotettiin. Uudelleenjärjestelyyn liittyneet henkilöstön vähentämistä koskevat neuvottelut johtivat globaalisti noin 60 työtehtävän vähennykseen, joista 25 työtehtävää vähennettiin Suomesta.

Uudelleenjärjestelyn avulla F-Secure toteutti MWR InfoSecurityn yritysoston synergioita, kohdensi resursseja uudelleen kasvun tukemiseksi ja tehosti tukitoimintoja. Suunniteltujen henkilöstövähennysten arvioitiin olevan enintään 90 työntekijää globaalisti ja enintään 50 työntekijää Suomessa.

Eriikka Söderström, Talousjohtaja, F-Secure Oyj

Henri Kiili, Johtaja - Sijoittajasuhteet ja Treasury, F-Secure Oyj
[email protected]

F-Secure on ollut kyberturvallisuuden edelläkävijä jo kolme vuosikymmentä. F-Securen laaja palvelukokonaisuus ja palkitut tuotteet käyttävät patentoituja tietoturvainnovaatioita ja sofistikoitunutta uhkatietoa suojatakseen tuhansia yrityksiä ja miljoonia kuluttaja-asiakkaita. Yhtiön asiantuntijat ovat osallistuneet useampaan kyberrikoksen tutkintaan kuin mikään muu eurooppalainen yritys markkinoilla. F-Securen tuotteita myy maailmanlaajuisesti yli 200 operaattoria ja tuhannet jälleenmyyjät.