Remedy Entertainment Oyj | Pörssitiedote 27.4.2022 klo 15.45

Finanssivalvonta on hyväksynyt Remedy Entertainment Oyj:n suomenkielisen listalleottoesitteen

Finanssivalvonta on tänään hyväksynyt Remedy Entertainment Oyj:n ("Remedy" tai "Yhtiö") suomenkielisen listalleottoesitteen ("Esite"), joka liittyy Yhtiön siirtymiseen Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalta Nasdaq Helsinki Oy:n ("Nasdaq Helsinki") pörssilistalle.

Esite ja Yhtiön IFRS-tilinpäätös 2021, joka on sisällytetty viittaamalla Esitteeseen, ovat saatavilla viimeistään 28.4.2022 alkaen Yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://investors.remedygames.com/listautuminen-2022 ja Yhtiön rekisteröidyssä toimipaikassa osoitteessa Luomanportti 3, 02200 Espoo. Lisäksi Esite on saatavilla Nasdaq Helsingissä osoitteessa Fabianinkatu 14, 00100 Helsinki. Esitteen englanninkielinen käännös on saatavilla arviolta 28.4.2022 alkaen Yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://investors.remedygames.com/listing-2022.

Remedy jätti 27.4.2022 hakemuksen Yhtiön osakkeiden ottamisesta kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsingin pörssilistalle. Kaupankäynnin Yhtiön osakkeilla odotetaan alkavan Nasdaq Helsingin pörssilistalla arviolta 4.5.2022, edellyttäen, että Nasdaq Helsinki hyväksyy Yhtiön listalleottohakemuksen.

Tero Virtala, toimitusjohtaja
Sähköposti: [email protected]
Veli-Pekka Puolakanaho, Corporate Development Director
Sähköposti: [email protected]

Hyväksytty neuvonantaja: Aktia Alexander Corporate Finance Oy

REMEDY LYHYESTI

Remedy Entertainment Oyj on kansainvälisesti menestynyt videopeliyhtiö, joka tunnetaan tarinallisista ja visuaalisesti näyttävistä toimintapeleistä, kuten Control, Alan Wake ja Max Payne. Lisäksi Remedy kehittää omaa Northlight-pelimoottoria ja pelinkehitystyökaluja. Vuonna 1995 perustettu ja Suomessa sijaitseva yhtiö työllistää yli 320 pelialan ammattilaista 32:sta eri maasta. www.remedygames.com

www.remedygames.com

Remedy Entertainment on vuonna 1995 perustettu suomalainen videopelikehittäjä. Yhtiö on yksi Suomen vanhimmista pelinkehittäjistä, jonka tunnetuimpia pelejä ovat Max Payne, Alan Wake, Quantum Break ja viimeisimpänä elokuussa 2019 julkaistu Control. Remedy tunnetaan maailmalla parhaiten tarinavetoisista toimintapeleistä ja on yksi arvostetuimpia itsenäisiä AAA-pelistudioita maailmassa. Remedy kehittää korkeatasoisia, suurten pelistudioiden massapeleistä selkeästi erottuvia pelejä pääsääntöisesti PC:lle, Xboxille ja Playstationille.