Etsi

Finnair Oyj      Pörssitiedote     22.10.2019 klo 9.05

Finnair Oyj julkaisee tiedotteen vuoden 2019 tilinpäätöksestä perjantaina 7.2.2020 kello 9.00. Tilinpäätös vuodelta 2019 julkaistaan myöhemmin samana päivänä.

Yhtiökokous pidetään keskiviikkona 18.3.2020 klo 15.00 Helsingissä. Virallinen yhtiökokouskutsu toimitetaan myöhemmin.

Koko vuoden talouskalenteri on seuraava:
  • Tilinpäätöstiedote vuodelta 2019 perjantaina 7.2.2020

• Osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 2020 keskiviikkona 29.4.2020

• Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2020 perjantaina 17.7.2020

• Osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 2020 keskiviikkona 28.10.2020

Finnairin taloudelliset katsaukset laaditaan suomeksi ja englanniksi ja julkistetaan tulospäivinä klo 9.00.

Finnairin kuukausittaisten liikennesuoritteiden julkistusaikataulu päivitetään myöhemmin Finnairin sijoittajasivustolle sijoittajan kalenteriin.

Finnair on maailman pisimpään toimineita lentoyhtiöitä. Finnairin reittiverkosto yhdistää Aasian, Pohjois-Amerikan ja Euroopan pohjoiset alueet Helsinki-Vantaan kotikentän kautta. Sen toiminta perustuu laatuun, luotettavuuteen ja turvallisuuteen sekä pohjoismaisesta puhtaasta luonnosta inspiraationsa saaneeseen muotoiluun. Helsingin maantieteellinen sijainti antaa Finnairille selvän kilpailuedun, sillä nopeimmat yhteydet useiden Euroopan kohteiden ja Aasian mega-kaupunkien välillä kulkevat Helsingin kautta.