Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Fondia Oyj

Yhtiötiedote

24.11.2022 kello 17.15

Fondia Oyj:n ("Yhtiö") hallitus päätti syksyllä 2018 ottaa käyttöön konsernin henkilöstölle tarkoitetun osakesäästöohjelman. Osakesäästöohjelmassa on ollut tähän mennessä neljä kahdentoista kuukauden mittaista säästökautta, joista viimeisin kattaa ajanjakson maalis-helmikuu 2022-2023.

Yhtiön hallitus on nyt päättänyt osakesäästöohjelman jatkamisesta säästökaudelle 2023-2024.

Osakesäästöohjelmaan osallistumista tarjotaan kaikille Fondia-konsernin palveluksella oleville henkilöille pois lukien harjoittelijat. Säästökausi 2023-2024 alkaa 1.3.2023 ja päättyy 29.2.2024. Säästökaudella 2023-2024 osakesäästöohjelmaan osallistuvan henkilön vähimmäissäästön määrä kuukaudessa on 50 euroa ja enimmäissäästön määrä 500 euroa.

Osakesäästöohjelmaan osallistutaan säästökaudeksi kerrallaan. Kertyneillä säästöillä hankitaan osallistujille Fondia Oyj:n osakkeita markkinahintaan kaksi kertaa vuodessa yhtiön puolivuosikatsauksen ja tilinpäätöstiedotteen julkistamisten jälkeen. Osakesäästöohjelman ehtojen mukaan Yhtiön hallitus päättää säästöosakkeiden hankintatavasta.

Jokainen osallistuja saa Yhtiöltä maksutta yhden lisäosakkeen (ennen veroja) kutakin kahta hankittua säästöosaketta kohden. Lisäosakkeet säästökaudelta 2023-2024 annetaan osallistujalle, jos hän omistaa säästökaudelta hankitut säästöosakkeet ja hänen työsuhteensa on voimassa omistusjakson päättymiseen 28.2.2026 asti. Lisäosakkeet maksetaan osittain yhtiön osakkeina ja osittain rahana. Rahaosuudella pyritään kattamaan edusta osallistujalle aiheutuvia veroja ja veronluonteisia maksuja.

Fondia Oyj

Juha Sarsama, Hallituksen puheenjohtaja, puh. 040 774 2099

Hyväksytty neuvonantaja Aktia Alexander Corporate Finance Oy, puh. 050 520 4098

Fondia lyhyesti

Fondia ratkaisee yritysten lakitarpeet yhdistämällä sisäisten lakiosastojen ja asianajomaailman palveluiden parhaat puolet. Fondia toimii Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Liettuassa ja vuonna 2021 konsernin liikevaihto oli 21,1 miljoonaa euroa. Fondian palveluksessa on noin 170 työntekijää.

Jakelu:

www.fondia.com/fi

Fondia on vuonna 2004 perustettu Suomen 9. suurin lakiasiaintoimialan yritys. Keihäänkärkituotteena se tarjoaa jatkuvaa tuotteistettua lakiosastopalvelua kiinteällä kuukausihinnalla. Käytännössä asiakkaat voivat ulkoistaa oman lakiosaston osittain tai kokonaan Fondialle. Fondian ydinkohderyhmää ovat alipalvellut pk-yritykset, mutta tuotteistettujen palvelujen kautta (esimerkiksi DPOaaS) tarjonta soveltuu hyvin myös suurille yrityksille.