Fondia Oyj                           Yhtiötiedote    8.12.2020, klo 10.30

Fondia Oyj:n optio-oikeuksilla 2017 on 17.6.2020 - 10.11.2020 merkitty yhteensä 325 yhtiön uutta osaketta. Optio-oikeuksilla tehtyjen merkintöjen merkintähinta 2 167,75 euroa kirjataan kokonaisuudessaan sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon.

Kaupparekisteriin merkinnän jälkeen osakkeiden yhteismäärä on 3 946 771 osaketta.

Optio-oikeuksien perusteella merkityt osakkeet on rekisteröity kaupparekisteriin 8.12.2020. Uudet osakkeet tuottavat omistajilleen osakkeenomistajan oikeudet rekisteröintipäivästä lähtien. Osakkeet ovat kaupankäynnin kohteena Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä First North Growth Market Finland -markkinapaikalla yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa 9.12.2020 alkaen.

Merkintäaika optio-oikeuksilla 2017 alkoi 1.5.2020 ja päättyy 30.4.2021.

Optio-ohjelman 2017 ehdot ja lisätietoja ovat nähtävissä yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://services.fondia.com/sijoittajille/osakkeet-ja-omistajat

Talousjohtaja Harri Savolainen

Hyväksytty neuvonantaja Alexander Corporate Finance Oy

Fondia lyhyesti

Fondia on liikejuridiikan täyden palvelun talo, joka tarjoaa uudenlaisia palvelumalleja ja hyödyntää digitaalisia teknologioita. Fondia toimii Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Liettuassa ja konsernin liikevaihto oli vuonna 2019 noin 20,2 miljoonaa euroa. Fondian palveluksessa on yli 160 työntekijää.

Fondia on vuonna 2004 perustettu Suomen 10. suurin lakiasiaintoimialan yritys ja ainoa listattu lakitoimialan yritys Pohjoismaissa. Keihäänkärkituotteena se tarjoaa jatkuvaa tuotteistettua lakiosastopalvelua kiinteällä kuukausihinnalla. Käytännössä asiakkaat voivat ulkoistaa oman lakiosaston osittain tai kokonaan Fondialle. Suomen miljardin euron liikejuridiikkamarkkinalla Fondian ydinkohderyhmää ovat alipalvellut pk-yritykset, mutta tuotteistettujen palvelujen kautta (esimerkiksi DPOaaS) tarjonta soveltuu hyvin myös suurille yrityksille.