Fondia Oyj

Yhtiötiedote 25.2.2021 klo 15.00

Fondia Oyj:n tilinpäätös ja toimintakertomus vuodelta 2020, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportti ovat saatavilla tämän tiedotteen liitteenä PDF-muodossa sekä julkaistu osoitteessa https://services.fondia.com/sijoittajille/raportit-ja-esitykset.

Yhtiön internetsivuilla julkaistu kokonaisuus pitää sisällään tilinpäätöksen, toimintakertomuksen, tilintarkastuskertomuksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportin.

Fondia Oyj

Toimitusjohtaja Leena Hellfors

Hyväksytty neuvonantaja Alexander Corporate Finance Oy

Fondia lyhyesti

Fondia on liikejuridiikan täyden palvelun talo, joka tarjoaa uudenlaisia palvelumalleja ja hyödyntää digitaalisia teknologioita. Fondia toimii Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Liettuassa ja konsernin liikevaihto oli vuonna 2020 noin 19,6 miljoonaa euroa. Fondian palveluksessa on noin 150 työntekijää.

www.fondia.com

Jakelu:

Fondia on vuonna 2004 perustettu Suomen 10. suurin lakiasiaintoimialan yritys ja ainoa listattu lakitoimialan yritys Pohjoismaissa. Keihäänkärkituotteena se tarjoaa jatkuvaa tuotteistettua lakiosastopalvelua kiinteällä kuukausihinnalla. Käytännössä asiakkaat voivat ulkoistaa oman lakiosaston osittain tai kokonaan Fondialle. Suomen miljardin euron liikejuridiikkamarkkinalla Fondian ydinkohderyhmää ovat alipalvellut pk-yritykset, mutta tuotteistettujen palvelujen kautta (esimerkiksi DPOaaS) tarjonta soveltuu hyvin myös suurille yrityksille.