Granon toimitusjohtaja vaihtuu

Tiedotteet 15.04.2019 9:30 Panostaja

Panostaja Oyj                       Pörssitiedote, muutokset johdossa              15.4.2019        klo 9.30

Granon toimitusjohtaja vaihtuu

Panostajan sijoituskohteen Granon nykyinen toimitusjohtaja Mikko Moilanen on irtisanoutunut tehtävästään siirtyäkseen Revenio Group Oyj:n toimitusjohtajaksi. Grano on aloittanut uuden toimitusjohtajan haun. Mikko Moilanen jatkaa toimessaan enintään 11.10.2019 asti tai kunnes hänen seuraajansa aloittaa.

Panostaja Oyj

Tapio Tommila

Toimitusjohtaja Tapio Tommila 040 527 6311

Panostaja on sijoitusyhtiö, joka kehittää aktiivisena enemmistöomistajana suomalaisia pk-yrityksiä. Yhtiön tavoitteena on olla halutuin kumppani liiketoimintansa myyville yrittäjille, parhaille johtajille sekä sijoittajille. Panostaja kasvattaa yhdessä kumppaniensa kanssa konsernin omistaja-arvoa ja luo suomalaisia menestystarinoita. Panostajalla on yhdeksän enemmistöomistuksessa olevaa sijoituskohdetta. Panostajan (PNA1V) osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. Tilikaudella 2018 konsernin liikevaihto oli 199,7 miljoonaa euroa.

www.panostaja.fi

Panostaja on sijoitusyhtiö, joka kehittää aktiivisena enemmistöomistajana suomalaisia pk-yrityksiä. Kumppaniensa kanssa konserni pyrkii luomaan omistajaarvoa ja luomaan menestystarinoita. Toiminnan ydin on suomalaisen yrittäjyyden ja yritystoiminnan kehittäminen. Panostaja etsii aktiivisesti pk-yrityksiä, joilla on terve talous ja potentiaalia nousta alansa parhaimmistoon. Panostaja tuo yrityksiin sitoutuneen johdon sekä liiketaloudellista ja strategista osaamista.