Etsi

Viitenumero: 7437002ULTBOWQQOXL69_20200325171803_3
____________________________________________

Liiketoimen päivämäärä: 2020-03-25
Kauppapaikka: NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)
Instrumenttityyppi: OSAKE
ISIN: FI4000306873
Liiketoimen luonne: HANKINTA

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
(1): Volyymi: 28 Yksikköhinta: 8,36 EUR
(2): Volyymi: 472 Yksikköhinta: 8,4 EUR

Liiketoimien yhdistetyt tiedot
(2): Volyymi: 500 Keskihinta: 8,39776 EUR

Ari Vesterinen, talousjohtaja, puh. +358 405 050 440

Harvia lyhyesti
Harvia on liikevaihdolla mitattuna yksi maailman johtavista sauna- ja spa-markkinoilla toimivista yhtiöistä. Yhtiön tuotemerkit ja tuotevalikoima ovat markkinalla hyvin tunnettuja ja yhtiön kokonaisvaltainen tuotevalikoima pyrkii vastaamaan kansainvälisen sauna- ja spa-markkinan tarpeisiin, sekä alan ammattilaisille että kuluttajille.

Harvian liikevaihto vuonna 2019 oli 74,1 miljoonaa euroa, liikevoitto 13,3 miljoonaa euroa ja oikaistu liikevoitto 13,9 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa työskentelee noin 400 alan ammattilaista Suomessa, Kiinassa ja Hongkongissa, Romaniassa, Itävallassa, Yhdysvalloissa, Saksassa ja Virossa. Muuramessa Harvian pääkonttorin yhteydessä sijaitsee myös yhtiön suurin saunojen ja saunakomponenttien tuotantolaitos.

Harvia on yksi maailman johtavista sauna- ja spa-yhtiöistä. Harvialla on kokonaisvaltainen tuotevalikoima, jolla se pyrkii vastaamaan kansainvälisen sauna- ja spa-markkinan tarpeisiin, sekä alan ammattilaisille että kuluttajille. Yhtiön tuotevalikoima kattaa kaikki kolme saunatyyppiä: perinteisen saunan, höyrysaunan ja infrapunasaunan. Yhtiö on rakentanut näiden ympärille kattavan ja kilpailukykyisen tuotevalikoiman, josta asiakkaat löytävät kaikki tarvittavat tuotteet saunan kiukaista ja komponenteista aina kokonaisiin saunatoimituksiin saakka.